הבן של צופית גרנט פותח הכל: "הפסדתי בחיים כבר יותר מדי"

בנם המשותף של צופית ואברם גרנט עובר לקדמת הבמה ובוחר לפתוח את הכל בשיר בכורה חשוף. האם הנרגשת מיהרה להגיב: "אני רועדת מהתרגשות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/23 10:00 כד בשבט התשפג

הבן של צופית גרנט פותח הכל: "הפסדתי בחיים כבר יותר מדי"
צופית גרנט, צילום: אילן בשור

צופית גרנט היא אחת הנשים המדוברות בישראל. היא מופיעה בטלוויזיה וגם בעיתונות, ובשנים האחרונות שמה עלה לכותרות בעיקר בזכות הזוגיות המפתיעה עם הזמר החרדי שולי רנד, שעוררה הרבה סערות. לפני נישואיה לרנד, העיתונאית הייתה נשואה לאברם גרנט במשך 22 שנים, ולשניים שני ילדים משותפים. כעת בנם דניאל בצעד מפתיע לקדמת הבמה, עם שיר בכורה חדש בשם "כשמזכירים לי (מה אני יכול להיות)".

"כל מה שפחדתי לעשות"

שירו של גרנט הצעיר מתחיל בוידוי כנה, "לא מעט שנים אותו לופ עם החיים שלי", הוא שר את המילים שכתב והלחין יחד עם בן שופן, "כל יום מנסה להשתיק את המחשבות שלי". בשיר החדש גרנט חושף את הרגשות שלו, את תחושת הפספוס שחווה. "כל מה שרציתי להיות, כל מה שפחדתי לעשות, הפסדתי בחיים שלי כבר את כל מה שרציתי להיות". השיר מבטא את תחושות ההחמצה של גרנט. "אני מתחיל להיחנק", הוא כתב, והתייחס ליחס הקשה שהוא מקבל מהסביבה, "מרגיש שכל אחד אותי בודק, נשבר לי".

צופית גרנט: "גאה בך, גאה בך, גאה בך"

גם האם הנרגשת הגיבה אתמול (ג') בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, וחשפה כי התאריך שנבחר להוצאת שיר הבכורה הוא גם יום ההולדת של בנה. "מזל טוב כפול", איחלה מנחת הטלוויזיה, "גם ליום ההולדת שחל מחר וגם לשיר הבכורה שהוא חלק מאלבום מופלא שיצרת בכישרון ובאומץ נדירים". האם שיתפה הצצה קטנה מהשיר, והוסיפה, "אני רועדת מהתרגשות ושמחה", וחתמה את הסטורי בחזרה משולשת על המילים "גאה בך, גאה בך, גאה בך". גם בן זוגה של צופית שיתף את ההצצה לשיר וכתב, "בהצלחה דניאל אהוב".

דניאל גרנט

דניאל גרנט צילום: שי פרנקו

דניאל גרנט

דניאל גרנט צילום: אלמוג הלר