יאיר שרקי הגיע לכנס של דתיים - כך הקהל הגיב

מספר ימים אחרי ההודעה הדרמטית של יאיר שרקי כי הוא נמשך לבנים, הוא הגיע להנחות מושב בכנס שמיועד לציבור הדתי לאומי - כך הגיבו בקהל כשהוא נכנס

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/23 14:05 ל בשבט התשפג

יאיר שרקי הגיע לכנס של דתיים - כך הקהל הגיב
שרקי, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

לפני כשבוע הדהים העיתונאי הסרוג יאיר שרקי את המדינה בהודעה דרמטית בה הכריז כי הוא נמשך לבנים ואחרי שנים של הסתרה הוא בוחר לצאת מהארון. השבוע הגיע כתב חדשות 12 להנחות מושב בכנס שנקבע עוד לפני ההודעה הדרמטית, הקהל הסרוג קיבל אותו בתגובה חד משמעית. 

שרקי מגיע לכנס של דתיים - כך הוא התקבל

מדובר בכנס ציבורי בנושא הרפורמה במערכת המשפט בהשתתפות דוברים ודוברות מהמגזר הציוני-דתי. בין המשתתפים היו ח"כ משה קינלי טור פז, חכ"ל ניר אורבך, עו"ד רז נזרי ועוד. שרקי הגיע להנחות פאנל וברגע שנכנס הקהל הגיב במחיאות כפיים ממושכות שמביעות בין היתר תמיכה בשרקי ובהחלטתו לפרסם את נטייתו המינית.

הרב שרקי מתייחס ליציאה מהארון של בנו: "שיביא ילדים עם אישה"

אביו של יאיר, הרב אורי שרקי, התייחס אתמול (ב') בראיון לחדשות 13 לראשונה ליציאתו מהארון של בנו. "ברגע שאתה מציג עמדה שאיננה העמדה המקובלת על ברנז'ה מסוימת, אוטומטית אתה הופך להיות אגרסיבי, אתה הופך להיות לא מכיל ולא ליברלי. אני לא נכנס לבחירות האישיות של יאיר, אני מברך אותו שהוא יחיה חיים מאושרים, יביא ילדים מאישה. יש אבחנה בין אהבה ליצריות והדבר הזה הוא מאוד משמעותי, ואני הייתי מציע לכל מי שאהבה חשובה לו להתבונן בדברים האלה", אמר הרב שרקי.