אילנית לוי מתפוצצת: "הלוואי שהמדינה הייתה רועדת"

לאחר אירועי הרצח הקשים בלוד, הדוגמנית והשחקנית לא מסוגלת לשתוק יותר, ומשתפת בתחושות בסטורי, "הלוואי שאנשים היו נלחמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/23 12:10 כב בשבט התשפג

אילנית לוי מתפוצצת: "הלוואי שהמדינה הייתה רועדת"
צילום: אייקונז

מלכת היופי בדימוס ואשתו של אלירז שדה, עלתה לכותרות לא פעם לאחרונה. היא ובעלה נחשפו שניהם מאחורי המסכות בתכנית "הזמר במסכה", היא בתור הצמר גפן מתוק והוא בתחפושת היתוש. כעת לוי, גרושתו הראשונה של אייל גולן ואם לשניים מילדיו, מתפוצצת בחשבון האינסטגרם שלה. "נרצחת שנייה בלוד בארבעה ימים בלבד", היא משתפת את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם, "הלוואי שהמדינה הייתה רועדת". 

"הלוואי שאנשים היו נלחמים, יוצאים לרחובות"

לוי, מיואשת מהמצב, שיתפה את הידיעה על הנרצחת בלוד, ואיחלה למציאות אחרת. "הלוואי שאנשים היו נלחמים, יוצאים לרחובות, שובתים", היא ייחלה. הדוגמנית התייחסה גם לחברי הכנסת, וביקשה שפוליטיקאים יפעלו במרץ ובנחישות לחקיקה, ויתנו את דמם בועדות. "כדי לשנות", היא מדגישה את המטרה החשובה מהכל, "כדי שחיי נשים בישראל לא ימשיכו להיות הפקר", היא חתמה את הסטורי בכאב. 

"אילנית אמונית פי אלף ממני"

לפני מספר חודשים התראיין בעלה של הדוגמנית, איש התקשורת אלירז שדה, ושיתף בתהליך ההתקרבות שלו לדת. בראיון לתכניתו של רפי רשף בקשת 12 הוא טען, "התורה שלנו עברה יחסי ציבור גרועים. אני מייחל שהם יעשו מה שטוב להם". כשנשאל בראיון על משפחתו הוא השיב, "זה עובר אל הילדים, והם מלקטים לעצמם את הדרך שלהם. אילנית הרבה יותר אמונית ממני, פי מיליון בערך. אז אולי בהלכות אני קצת יותר מקפיד. לא חורה לי שאני שומר שבת והם לא".