העיתונאית הסרוגה קיבלה תפקיד נחשק בישראל היום וגם יועז הנדל בפנים

שר התקשורת לשעבר וחבר כנסת מטעם מפלגות כחול לבן ותקווה חדשה מצטרף לצוות הכותבים של "קבינט שישי". שירית אביטן כהן מצטרפת גם היא ותשמש כפרשנית פוליטית וכתבת מדינית

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/23 13:57 י בשבט התשפג

העיתונאית הסרוגה קיבלה תפקיד נחשק בישראל היום וגם יועז הנדל בפנים
שירית אביטן כהן, צילום: יוסי זליגר

הפרק הבא: קבוצת "ישראל היום" מודיעה על מינויים חדשים במערכת. שר התקשורת לשעבר והעיתונאי יועז הנדל יצטרף לצוות הכותבים "קבינט שישי" ושירית אביטן כהן תשמש כפרשנית פוליטית וכתבת מדינית. 

יועז הנדל, שר התקשורת לשעבר וחבר כנסת מטעם מפלגות כחול לבן ותקווה חדשה מצטרף לצוות הכותבים של "קבינט שישי" במהדורת סוף השבוע של ישראל היום. הנדל, בן 47, ד"ר להיסטוריה, סא"ל במילואים בשייטת 13, איש מערכת הביטחון בעברו. שר התקשורת משנת 2020 ועד ינואר השנה. אחראי על מהפכת הסיבים והדור 5. שימש כיו"ר מפלגת דרך ארץ. פעיל במגזר הפרטי בתחומים טכנולוגים, כתב חמישה ספרים, פובלציסט, כיהן בעבר כראש מערך ההסברה הלאומי וכיו"ר המכון לאסטרטגיה ציונית. בשבוע שעבר פורסם כי הוא צפוי להופיע במהדורות החדשות של חדשות 13 ולהגיש פרויקטים מיוחדים בערוץ. 

יועז הנדל

יועז הנדל צילום: נחמיה גרשוני איילהו

שירית אביטן כהן, בת 35, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת ותואר שני ביחסים בינלאומיים מאוניברסיטת בר אילן. שירתה בשירות לאומי בבית חינוך עיוורים בירושלים. בוגרת תכנית ערבים זה לזה של מכון שחרית ובוגרת תוכנית מעוז. נולדה וגדלה בשדרות. 

החלה את דרכה העיתונאית כאשר סיקרה את תחומי החינוך והרווחה ובשנים האחרונות ככתבת כנסת ופוליטיקה במקור ראשון. בשנתיים האחרונות סיקרה את תחומי הפוליטיקה והכנסת לעיתון גלובס, ממנו פוטרה לפני מספר שבועות, וכיום מגישה תוכנית שבועית בערוץ הכנסת. אביטן-כהן מצטרפת לדסק המדיני של ישראל היום, יחד עם הפרשן והכתב הבכיר אריאל כהנא.

תוספת כוח משמעותית מאוד למערכת

העורך הראשי של העיתון "ישראל היום" עמר לחמנוביץ בירך ואמר: "אני שמח מאוד על הצטרפותם של יועז הנדל ושירית אביטן כהן למערכת ישראל היום. מדובר בשני עיתונאים בעלי ניסיון עשיר ומקצועיים בתחומם. הצטרפותם מהווה תוספת כוח משמעותית מאוד למערכת ישראל היום ולציבור הקוראים". 

שר התקשורת לשעבר אמר כי "במציאות שבה השיח מוקצן ודיכוטמי, הקול של הימין הליברלי חיוני לעתיד המדינה. שרתתי את המדינה כלוחם, כשר וכחבר כנסת בשנים האחרונות, ועכשיו אמשיך לשרת בעולם העסקי וגם בתקשורת. למילים יש כוח השפעה עצום ואני מתכוון לנצל את הבמה החשובה של ישראל היום, לשכנע  ולעורר דיון". 

"אני שמחה להצטרף לצוות הכותבים המגוון והמוביל של ישראל היום", מסרה אביטן כהן, "ומתרגשת במיוחד להיות חלק מגוף התקשורת המוביל והמשפיע ביותר בישראל בעת הזאת כפרשנית פוליטית וכתבת מדינית".