מאי גולן משתפת: מעדיפה גבר שמאמין בבורא עולם

השרה מהליכוד משתפת ברגישות את הקושי שבמציאת שותף לחיים, לצד קריירה משמעותית של עשיה ציבורית: "יש כאלה שמאוימים מפוליטיקאית צעירה" | ילדים? "אם יש דבר אחד שאני כמהה לו מלבד המשך העשייה למען עם וארץ ישראל השלמה - זה להיות אימא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/23 13:54 כו בשבט התשפג

מאי גולן משתפת: מעדיפה גבר שמאמין בבורא עולם
מאי גולן, צילום: עמיאל ירחי

מאי גולן, שרה בלי תיק במשרד ראש הממשלה, החלה את דרכה בכנסת לפני כארבע שנים, לאחר שנים לא מעטות של עשיה חברתית בדרום תל אביב כנגד המסתננים מאפריקה. בריאיון אישי שנערך עמה ב"מעריב" ופורסם היום (ו') סיפרה גולן על כמה מן הצדדים הפרטיים של חייה.

"אני יודעת שמה שצריך לקרות קורה ובעזרת השם אמצא את האדם הנכון"

"למרות שאנחנו בשנת 2023 עדיין לא פשוט להיות גם אישה, גם קרייריסטית וגם לפתח זוגיות", אמרה גולן, ופירטה כי "יש כאלו שכנראה מאוד מושפעים מהדמות שהתקשורת יצרה לי ויש כאלה שמאוימים מפוליטיקאית צעירה. לצערי, גם בלי להיות מי שאני, לא קל למצוא זוגיות נכונה ולא סתם אומרים שקשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף, אבל אני יודעת שמה שצריך לקרות קורה ובעזרת השם אמצא את האדם הנכון ויהיה חיבור אמיתי".

לשאלה המסקרנת מה היא מחפשת בבן הזוג, השיבה  כי בעבר חשבה שהיא יודעת, אך בחלוף השנים הבינה שלא הכל מוחלט ושיש צדדים אפורים. "זה לא עניין של גיל, מקצוע, הכנסה או מראה, זה עניין של חיבור בין נשמות, ולכן אני מחפשת השלמה למה שמתאים לי. אני מעדיפה גבר שמאמין בבורא עולם, ישר, בעל חמלה ורגישות לחלש, איש שיח ובעל תפיסת עולם מגובשת".

עוד היא הוסיפה כי בעיניה ימין ושמאל הם לא רק מחנות ודעות פוליטיות, אלא עניינים שמלמדים גם דרך חיים: "ערכים, יהדות, חינוך הילדים, ביטחון אישי ושמירה על הארץ. לכן למרות שאני מכירה כמה זוגות של ימין ושמאל שהצליחו בזוגיות, אני חושבת שמכיוון שהדעות שלי הן דרך החיים שלי, לא אוכל לקיים משפחה עם שסע פנימי עמוק כל כך".

"הייתי בטוחה שאתחתן מאוד מוקדם ואביא לפחות עשרה ילדים"

על הרצון בילדים סיפרה בכנות: "בגלל שהייתי בת יחידה לאם חד הורית בלי משפחה מורחבת, הייתי בטוחה שאתחתן מאוד מוקדם ואביא לפחות עשרה ילדים. אבל החיים תכננו קצת אחרת וזה בסדר, אבל אני באמת חושבת שילדים זה החיים. אם יש דבר אחד שאני כמהה לו היום מלבד המשך העשייה למען עם ישראל וארץ ישראל השלמה זה להיות אימא".