חברת הכנסת ציטטה את הרב קוק וצירפה תמונה שלה עם נתניהו

מאי גולן מהליכוד בירכה את עוקביה ברשתות החברתיות בשבת שלום, וצירפה ציטוט של הרב קוק מספרו "אורות ישראל" אותו קישרה לרפורמה המשפטית: "האהבה הגדולה, שאנחנו אוהבים את אומתנו, לא תסמא את עינינו מלבקר את כל מומיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/23 13:29 יב בשבט התשפג

חברת הכנסת ציטטה את הרב קוק וצירפה תמונה שלה עם נתניהו
הרב אברהם יצחק הכהן קוק, צילום: ויקפדיה

נבחרי הציבור שלנו נוהגים לברך את עוקביהם ברשתות החברתיות השונות בשבת שלום. לרוב מצרפים תמונות מהעשיה הענפה שהיתה במהלך השבוע יחד עם כמה מילות סיכום. גם חברת הכנסת מאי גולן נוהגת כך מדי פעם, והיום (ו') היא עשתה את זה באופן קצת שונה בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם, בטלגרם וברשת הישראלית - "מייקי". 

"אנחנו אוהבים ומעריכים את מערכת המשפט הישראלית גם אם איבדה את דרכה"

גולן ציטטה מתוך פרק ד' פסקה ג' בספר "אורות ישראל" לרב אברהם יצחק הכהן קוק: "האהבה הגדולה, שאנחנו אוהבים את אומתנו, לא תסמא את עינינו מלבקר את כל מומיה, אבל הננו מוצאים את עצמיותה, גם אחרי הבקורת היותר חפשית, נקיה מכל מום. כולך יפה רעיתי ומום אין בך".  

גולן המשיכה וכתבה כי כמו שהרב קוק לימד אותנו - "אנחנו אוהבים ומעריכים את הפוטנציאל העצום של מערכת המשפט הישראלית, גם אם היא איבדה את דרכה". לדבריה צירפה תמונה בה נראים היא ונתניהו רציניים במיוחד. 

את מילותיה חתמה בהתייחסות לרפורמה המדוברת במערכת המשפט: "כמחוקקים וחברי ממשלה - נעשה הכל להחזיר אותה למעמדה הראוי לה. מגיעה למדינת ישראל מערכת משפטית הוגנת, מכבדת, שמתחשבת באזרח, שמקפידה על החוק, ושמאפשרת למדינה לצעוד קדימה בגאון".