מכה לחדשות 13: שרון גל החליט לעזוב | עובר לערוץ המתחרה

אחרי 14 שנים בערוץ, הודיע המגיש שרון גל למנהליו על רצונו לעזוב את הערוץ. גל היה אחד העוגנים היציבים בערוץ ועקף לא אחת את התוכנית המקבילה בערוץ 12

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/23 20:30 כה בשבט התשפג

מכה לחדשות 13: שרון גל החליט לעזוב | עובר לערוץ המתחרה
שרון גל, עוזב אחרי 14 שנה, צילום: Miriam Alster/FLASH90

אחרי 14 שנה: מגיש הטלוויזיה שרון גל עוזב את ערוץ 13. בהודעה שמנהלי הערוץ, הודיע גל על העזיבה לאחר 14 שנים רצופות בערוץ. גל נמנה על צוות מגישי הערוץ מזה  14 שנים,  עוד לפני המיזוג בין רשת לערוץ 10. הוא התחיל את דרכו ככתב בחדשות 10 ועם הזמן עבר למשבצת  המגיש והוביל תוכניות כגון לילה כלכלי ושרון ורני. 

כבר מאז 2020 הוא מגיש את התוכנית חמש עם שרון גל. בערוץ קיבלו את הודעתו של גל ומאיר קוטלר, משנה למנכ"ל רשת 13 מסר בתגובה: "אנו מודים לשרון על 14 שנים של פעילות משותפת ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

שרון גל חשף בשידור חי: אחזור לשם המשפחה המקורי שלי

במהלך שנה שעברה ריגש גל עם החלטה על שינוי שם המשפחה. כך זה היה בשידור חי

"מה שם המשפחה המקורי שלך?", שאל אבישי בן חיים.
"אלגאוי", השיב גל.
בן חיים: "למה שיניתם"?
גל: "זאת שאלה מצוינת". בהמשך הצהיר גל כי ישוב לשם משפחתו המקורי: "יודע מה? אני מודיע שאני הולך לעשות את זה. הדבר הזה יעשה הרבה נחת לאבא שלי בשמיים. עשיתי את זה לפני 17-18, היתה תחושה שיהיה לי יותר קל להשתלב ככה".
בן חיים סיכם: "אני אגיד לך. הבנת כמו רבים אחרים שלטובת הילדים שלהם, או לטובת עצמם, אין להם ברירה אלא לשנות בגלל שאנחנו חיים בחברה שבה מטפחים סטראוטיפ אנטי מזרחי".