רותם סלע כאובה: "מוקדש לכל הנשים שהדרך להביא ילדים לא הייתה פשוטה עבורן"

השחקנית המוכרת מככבת בסדרה חדשה, שעוסקת בנושא הטעון והרגיש של קשיי הפוריות, ומשתפת בחוויה המטלטלת שעברה: "מעט מאוד פעמים דמות נכנסת לך מתחת לעור. מכאיבה לך. את מרגישה אותה בכל חלק בגוף שלך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/23 11:27 כג בשבט התשפג

רותם סלע כאובה: "מוקדש לכל הנשים שהדרך להביא ילדים לא הייתה פשוטה עבורן"
רותם סלע, צילום: Revkin Fenton/Flash90

תפקיד חדש לרותם סלע: לצד שלל תפקידים בטלוויזיה וקריירת דוגמנות ענפה, כבר מזמן רותם סלע היא אחת השחקניות המצליחות והעסוקות ביותר בישראל. רזומה של סדרות פופלריות בכיכובה כמו "בלאדי מורי "ירושלים" והסדרה האהובה "להיות איתה", סלע השיקה את הסדרה החדשה בכיכובה, "גוף שלישי" מבית קשת, שעלתה אתמול (ב') למסכים. בסדרה החדשה סלע נכנסת לנעליה של אישה המתמודדת עם קשיי פוריות, ונשאבת לתוך מסע מטלטל של פונדקאות.

בפוסט שפרסמה בעמוד האנסטגרם שלה שיתפה רותם בתחושות שליוו אותה במהלך צילומי הסדרה: "מעט מאוד פעמים דמות נכנסת לך מתחת לעור. מכאיבה לך. את מרגישה אותה בכל חלק בגוף שלך", שיתפה השחקנית המצליחה, "אלי הייתה הדמות הזו בשבילי. היא הייתה החברות הכי טובות שלי ובנות משפחה שלי וסתם מכרות בעבודה ששיתפו עם מה הן מתמודדות שנים ארוכות. ואולי בגלל זה המסע להפוך אליה היה כל כך מטלטל. היא הכניסה בי המון עצב והמון כאב וגם המון עוצמה ובעיקר היא נכנסה לי לתוך הנשמה". 

רותם סלע

רותם סלע צילום: עודד קרני

"הדמות מוקדשת לכל הנשים שהדרך להביא ילדים לא הייתה פשוטה עבורן"

"אלי מוקדשת לכל הנשים אי שם שהדרך להביא ילדים לא הייתה פשוטה עבורן" , כתבה רותם סלע על הדמות ששחקה בסדרה, "שעברו ניסיון ועוד ניסיון, שכבר חשבו שכן ואז לא, שקיוו שהפעם זה יעבוד אבל הגיעה עוד אכזבה ועוד אחת, שצרבה את נפשן. אני מקווה שתשבו היום בבית ותרגישו שאלי במובן מסוים מספרת את הסיפור שלכן. גם אם בשינויים קלים".

סלע סיימה בדברי חיזוק לאחיותיה הנשים "אנחנו יצור מורכב, שברירי ועוצמתי. יש בנו רגישות וחמלה, יכולת הכלה ועדינות, תעוזה נחישות וחוכמה וכל המרכיבים האלה יחד יוצרים את היצור המופלא שאנחנו. הלוואי ונזכור את זה כל הזמן ולא נאמין אף פעם למישהו שאומר לנו אחרת".