אביב אלוש מאמין ברותם סלע: "עוד תחזיר את כולם בתשובה"

השחקן המוכר והאהוב אפשר למאות אלפי העוקבים ברשת החברתית לשאול שאלות, נשאל על רותם סלע ופרגן לה: "רותם אחת הצדיקות; חכו תראו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/22 13:00 כד בכסלו התשפג

אביב אלוש מאמין ברותם סלע: "עוד תחזיר את כולם בתשובה"
רותם סלע, צילום: דבש סדן-cc-by-sa

השחקנית והמנחה רותם סלע מככבת לצד אביב אלוש בכמה סדרות, ובמוצאי השבת האחרון השיב השחקן המתחזק לשאלות העוקבים שלו באינסטגרם. נזכיר כי אלוש נחשב לאושיה בתחום החזרה בתשובה, והוא מעלה תכנים רבים הקשורים ליהדות.

"תחזיר גם את רותם סלע בתשובה, מה אומר?"

אחת השאלות עסקה בדוגמנית, כאשר אלוש נשאל: "תחזיר גם את רותם סלע בתשובה, מה אומר?". אלוש לא נשאר חייב והעלה תמונת סלפי שלו איתה, וכתב בפרגון: "רותם אחת הצדיקות... היא עוד תחזיר את כולם בתשובה... חכו תראו".

לאחרונה הוא השיב לנתן זהבי, השדרן שהתבטא נגד הנחת תפילין, וכתב לו: "לידע כללי, תפילין לא קושרים סביב הצוואר. מניחים אותם על היד כנגד הלב, ועל הראש כנגד המוח. כל הזכויות שמורות לנתן זהבי הצדיק".

"שנאה העצמית ושנאת החינם בינינו חייבות להיפסק"

בנוסף, אלוש פרסם בעמוד האינסטגרם שלו תמונה של יהודי עטור תפילין בשואה וכתב: "תזכורת אוהבת. לכל אחד ואחת מאיתנו. עם ישראל חי וחי חופשי בארצו המובטחת והיהודית. 'אין לנו ארץ אחרת' זה לא סתם סלוגן שתפס טוב. זאת עובדה קיימת שאין ל-'עם היהודי' ארץ אחרת. שנאה העצמית ושנאת החינם בינינו חייבות להיפסק. וכל אחד ואחת מאיתנו צריכים לקחת על זה את האחריות. שנ[ר]אה מעלת חברינו ולא חסרונם".