אביב גפן עוקץ את חבר הכנסת: "האדם שמביא הכי הרבה עצב"

בעקבות ועדת החוקה שעוררה סערה גדולה בכנסת ומחוצה לה, הזמר והיוצר פרסם עקיצה מכוונת בחשבון הטוויטר שלו, והיא נוגעת דווקא לשם של יו''ר הועדה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/23 13:39 כב בשבט התשפג

אביב גפן עוקץ את חבר הכנסת: "האדם שמביא הכי הרבה עצב"
גפן, צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

ועדת החוקה שהתקיימה הבוקר (ב') עוררה סערה רבה, כשדנה בנושא הרפורמה המשפטית שעלתה לכותרות לאחרונה. בזמן שמחוץ לכנסת התקיימו הפגנות נגד הרפורמה, גם בפנים הרוחות היו סוערות. ביקורות רבות הופנו כלפי יו"ר ועדת החוקה, חבר הכנסת שמחה רוטמן, על ניהול שגוי של הועדה והטייה מצידו. בין המגיבים והמבקרים בלט גם הזמר אביב גפן, שבחר לפרסם עקיצה בחשבון הטוויטר שלו.

"מתבייש בך"

"דווקא לאדם שמביא הכי הרבה עצב בישראל קוראים שמחה", כתב הזמר בציוץ, והתייחס באופן ספציפי לשמו של יו''ר ועדת החוקה. גפן, שלאורך שנות הקריירה שלו הרבה להתבטא פוליטית לא פעם, עבר לא מעט שינויים בדעותיו בשנים האחרונות. לאחר שבמשך שנים התבטא באופן שלילי כלפי הציבור הדתי, בשנים האחרונות הוא עבר סולחה עם תושבי ההתנחלות. את הציוץ על חבר הכנסת הוא סיים במילים, "מתבייש בך", ולא שכח לתייג את חבר הכנסת.

"גם אתה עזבת עיר באמצע"

זו לא הפעם הראשונה שגפן בוחר לעקוץ ידוען בפומבי. בפעם הקודמת הוא פרסם ציוץ לאחר דבריו של ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, על כך שלא ישלם לאסי כהן על ההופעה שנעצרה באמצע. "הבנתי שחולדאי לא רוצה לשלם לאסי כהן כי הוא עזב את המופע באמצע", כתב הזמר, "כמו שתל אביב נראית גם אתה עזבת עיר באמצע ועדיין אנחנו משלמים".