זה העיתונאי שיקבל את פרס העיתונות היוקרתי: "עבודה משובחת"

הועדה בראשות שופטת ביהמ"ש העליון בדימוס דליה דורנר, בחרה להעניק את פרס פרס המכון הישראלי לעיתונות לשנת 2022 לעיתונאי חדשות 12, "דוגמא ומופת לעיתונאי מקצועי וענייני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/23 17:07 כא בשבט התשפג

זה העיתונאי שיקבל את פרס העיתונות היוקרתי: "עבודה משובחת"
צילום: Isaac Harari/Flash90

פרס המכון הישראלי לעיתונות לשנת 2022 יוענק לעיתונאי חדשות 12 מוחמד מג'אדלה. הפרס מוענק על ידי ועדה בראשות נשיאת המכון, שופטת ביהמ"ש העליון בדימוס, השופטת דליה דורנר, על מצוינות עיתונאית בתקשורת המודפסת, האלקטרונית, או המקוונת. הפרס, בשווי 50 אלף שקלים, מוענק לעיתונאי של קשת על עבודתו העיתונאית בסיקור החברה הערבית ובתיווכה לצופים, על פי דברי הועדה.

מוחמד מג

מוחמד מג'אדלה צילום: cc by-Zaher333

"דוגמא ומופת לעיתונאי מקצועי וענייני"

מג'אדלה הוא אחד מפרשני חדשות 12 ומשמש גם כמנהל חטיבת החדשות ומגיש בכיר ברדיו א-נאס בנצרת. בנימוקי הועדה נכתב כי, "מג'אדלה הוא דוגמא ומופת לעיתונאי מקצועי וענייני, המחויב בכל מאודו לשליחותו המקצועית". הועדה כתבה על העיתונאי כי הוא בקיא, רהוט, קולח, חריף ויצירתי, וקולו ברור וצלול. "מג'אדלה ניחן בחושים עיתונאיים חדים, בכושר אנליטי-ביקורתי מרשים, ובאומץ אינטלקטואלי מעורר הערכה. 

"גאים מאוד בהחלטתנו להעניק לו את הפרס"

נשיאת המכון לעיתונות הוסיפה, "מוחמד מג'אדלה, עיתונאי צעיר ומבריק, הפך תוך זמן קצר לקול מרכזי בתקשורת הישראלית", וטענה כי הוא משלב בין עבודת שטח מעמיקה, פרשנות מבוססת, והתנסחות חריפה ומדויקת. "אין כמו מוחמד מג'אדלה ראוי לפרס השנתי למצוינות עיתונאית המוענק על ידי המכון הישראלי לעיתונות, ואנו גאים מאוד בהחלטתנו להעניק לו את הפרס".