הדוגמנית הימנית וסיון רהב מאיר: המשלחת המיוחדת לברוקלין

משלחת מיוחדת שכללה 15 אושיות רשת מהמשפיעות בארץ, טסו בליווי העיתונאית הדתייה לביקור בבית הרבי מילובביץ' בברוקלין. בין המשתתפות: נטלי דדון, טהוניה וברכה שילת

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/23 11:16 יט בשבט התשפג

הדוגמנית הימנית וסיון רהב מאיר: המשלחת המיוחדת לברוקלין
נטלי דדון , צילום: Shlomi Cohen/Flash90

משלחת לרבי: את סיון רהב מאיר אנחנו מכירים כעיתונאית, מרצה ואשת עשייה רבת פעלים, החל מהיום היא גם מדריכת סיורים. רהב מאיר יצאה אמש (ה') למסע בארצות הברית במהלכו הובילה משלחת של 15 משפיעניות רשת ישראליות ובמהלך הסיור, הגיעה המשלחת לבית הרבי מילובביץ' בברוקלין.

שרף ניהול ייצוג ויחצמשלחת לבית הרבי

שרף ניהול ייצוג ויחצמשלחת לבית הרבי צילום: שרף ניהול ייצוג ויחצ

סיון רהב מאיר בדרכה לארצות הברית:

בין היתר כוללת המשלחת גם את הדוגמנית נטלי דדון הידועה בפעילות הפוליטית שלה בתקופה האחרונה וגם מתנגדת לכינוי משפיענית רשת ודוגלת בכינוי משפיעת רשת. במשלחת לקחו חלק גם: טהוניה רובל, שרית פולק, אלין כהן וברכה שילת. בין היתר, משלחת המשפיעניות מהארץ בליווי סיוון רהב מאיר קראו פרק תהילים בביתו של הרבי מלובביץ' שבברוקלין. 

נטלי דדון מתנגדת להתבוללות תרבותית

מוקדם יותר השבוע, התייחסה דדון בעמוד האינסטגרם שלה לחגיגות חגים של עמים אחרים ויצאה נגד התופעה. "האם חיזוק הזהות היהודית משמעותו זלזול בדת אחרת?" היא שואלת בהתחלה, "ההפך הוא הנכון" היא אומרת ומסבירה: "חנוכריסמס? יש לתת לכל דת את המקום שלה כפי שהיא, עם דגש של כל אדם והזהות שלו. השילוב הזה בין הדתות ממעיט מכל דת וגורם להבנה מוטעית של הדברים" היא אומרת.

הפוסט המלא של נטלי דדון: