ענהאל שמואלי מזדהה: "לא מפתיע אבל כל כך מאכזב"

אושיית הרשת הדתייה, הגיבה לפרסום לפיו ברשות השנייה סירבו לשדר בערוצי הטלוויזיה את קמפיין ההידברות סביב הרפורמה המשפטית. את הדברים כתבה בתגובה לפוסט שהעלתה מירי מיכאלי

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/23 22:46 יז בשבט התשפג

ענהאל שמואלי מזדהה: "לא מפתיע אבל כל כך מאכזב"
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

סערת קמפיין ההידברות: מוקדם יותר שיתפה עיתונאית חדשות 13 את העובדה כי ברשות השניה לא אישרו את הקמפיין של המכון למדיניות העם היהודי (JPPI) הקורא להידברות סביב הרפורמה המשפטית. מיכאלי לא הסתפקה בגינוי הדבר וקראה לעוקביה לשתף את הסרטון אותו העלתה בחשבון האינסטגרם שלה.

הפוסט המקורי של מירי מיכאלי:

בין התגובות הרבות שקיבלה מיכאלי, הייתה גם תגובתה של אושיית הרשת הדתייה, ענהאל שמואלי. שמואלי כתבה לה בתגובה כי "כתבתי על זה לפני שבועיים לא מפתיע אבל כל כך מאכזב". לפני שבועיים שיתפה שמואלי בחשבון האינסטגרם שלה את עשרות אלפי עוקביה בתחושותיה בעקבות המצב. "בוא נגיד את זה בקול רם ובלב כואב", היא כתבה בסטורי, "יש פה הסתה נגד דתיים, נקודה". המנטורית הוסיפה ושיתפה בחוויה אישית שלה, כשבאחד האירועים ניגשה אליה אישה מכובדת ואמרה לה, "אתם הדוסים הורסים לנו את המדינה". המקרה הזה הזכיר לשמואלי את הרופא שאמר לה שהיא משריצה ילדים, והחזיר אותה לאותן תחושות זעזוע. 

מירי מיכאלי

מירי מיכאלי צילום: ללא

"מה אנחנו, בובות על חוטים?"

שמואלי מזהירה מהמצב שהגענו אליו. "שנאה בשנאה, הכל בגלל ממשלה. זה נראה לכם הגיוני?" היא מוחה, "מה אנחנו, בובות על חוטים?". שמואלי ממשיכה ומשתפת שהמצב איום ונורא, ומסבירה שחייבים לשים גבול לפני שנגיע למצב של מלחמת אחים. "ממשלה היא זמנית", מסכמת האושיה, "מה שיש בינינו זה לא זמני".