"מבפנים מרגרינה" השף הכין מנה בהשראת שיר של חנן בן ארי - כך הגיב הזמר

המתמודדים בתוכנית הראליטי משחקי השף קיבלו משימה קשה במיוחד - לבשל מנה בהשראת שיר אהוב, השף אסף אטיאס בחר בלהיט של הזמר חנן בן ארי וגרם לו להתרגש

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/23 17:41 כד בטבת התשפג

השף הכין מנה בהשראת שיר של חנן בן ארי - כך הגיב הזמר
חנן בן ארי , צילום: צילום מסך יוטיוב

הזמר הסרוג חנן ארי כבר כבש לא מעט פסגות בקריירה שלו אבל לזה הוא לא ציפה, הסינגל 'אלוף העולם' אחד הלהיטים האהובים של הזמר הפופולארי, קיבל מקום מקום של כבוד בתוכנית הראליטי בישול משחקי השף של רשת 13.

במשימה חדשה שקיבלו המתמודדים בתוכנית האהובה, התבקשו המתמודדים לבשל מנה בהשראת שיר אהוב, השף אסף אטיאס בחר בשיר 'אלוף העולם' של חנן בן ארי והסביר: "מחוץ אני קשה אבל מבפנים מרגרינה״. בן ארי התרגש מהמחווה, שיתף את הקטע באינסטגרם והגיב: "אלוף".

הרב אורי שרקי לא מבין את העליהום על חנן בן ארי: "מבטא את עומק נשמת הדור"

מאז יצא שירו החדש של הזמר חנן בן ארי, החלה ביקורת סביב הופעת נשים בקליפ של השיר "אלא בי". הטוקבקים החלו לקטול, הרבנים החלו להתייחס ובן-ארי מצא עצמו בליבה של סערה מגזרית. בצל הסערה הזו, הרב אורי שרקי התראיין לערוץ Tov והתייחס לסוגיה ממבט אחר, חיובי, והדגיש את הצורך באומנות אמיתית.

"אומנות בהגדרה איננה יכולה להיות מגוייסת כי האומנות מבטאת את נפש האומן", אמר הרב שרקי. "אלא מה, השאלה מה יש בו. הרב קוק אמר שלפני שסופר טובל את עטו בדיו הוא צריך לעשות תהליך של תשובה, הוא צריך לטבול את הנפש שלו. לכן אני חושב שכל אדם שרוצה לעסוק באומנות צריך לבנות עולם טוב בליבו, ומה שיש בליבו זה מה שיצא אל הפועל באומנותו, כתב הרב שרקי.