כמעט התבלבלנו: השחקנית הישראלית בניו יורק בפוסט של בת אולפנה אמיתית

השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר שיתפה את מאות אלפי עקוביה באינסטגרם, בסטורי ארוך במיוחד בו היא מודה להשם יתברך: "אדון עולם. ריבונו של עולם. תודה. תודה שאני עומדת כאן לפניך ומודה לך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/23 20:44 יד בשבט התשפג

כמעט התבלבלנו: השחקנית הישראלית בניו יורק בפוסט של בת אולפנה אמיתית
מאיה ורטהיימר | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"מלך מלכי המלכים הקב"ה", כך פתחה היום (א'), אושיית הרשת והשחקנית מאיה ורטהיימר, את הסטורי הארוך שלה בו היא הודתה לבורא עולם על כל מה שיש לה, וגם על מה שאין: "אדון עולם. ריבונו של עולם. תודה. תודה שאני עומדת כאן לפניך ומודה לך. וכל מה שאומר יהיה כאין וכאפס לעומת כמה שאני באמת צריכה להודות לך. הרי על הכל אני צריכה להודות לך. כי הכל ממך הכל נתת לי בחן. בחסד וברחמים. תודה על כל הדברים בעולם. תודה על רוב רבבות פעמים שעזרת לי. תמכת בי. והושעת אותי. הצלת אותי. שימחת אותי. ריפאת אותי. שמרת עליי. עודדת אותי. תודה שאתה תמיד איתי".

"תודה על כל נשימה ונשימה שאני נושמת"

ורטהיימר המשיכה וכתבה מול מאות אלפי עוקביה באינסטגרם: "תודה שאתה נותן לי כוח לעשות מצוות. כוח לעשות מעשים טובים. כוח להתפלל. תודה על כל הפעמים שעזרת לי ולא ידעתי להגיד תודה. תודה על כל החסדים שאתה עושה עימי בכל רגע ורגע. תודה על כל נשימה ונשימה שאני נושמת".

השחקנית לא שכחה להודות גם על מה שאין לה: "תודה לך מלך מלכי המלכים גם על הדברים שאין לי. תודה שקשה לי לפעמים. תודה שקצת עצוב לי לפעמים כי הכל לטובתי. ואפילו אם לא תמיד ראיתי שזה לטובתי. עמוק בלב אני יודעת שכל מה שמגיע ממך הוא הדבר הטוב ביותר עבורי והוא נעשה במיוחד בשבילי. בהשגחה פרטית מדויקת ומושלמת. כמו שרק מלך מלכי המלכים יכול לעשות".

"תודה שאתה תמיד שומע את התפילות שלי בורא עולם"

גם אם לפעמים נראה שהכל נוצץ בחיי הזוהר, מאיה ורטהיימר מגלה שלא הכל כך: "תודה שלפעמים קשה לי. כי רק כך אני יודעת להעריך את הטוב. רק אחרי שנמצאים בחושך אפשר להעריך את האור. תודה על החיים הנפלאים שנתת לי ולא אף אחד אחר. תודה שאתה תמיד שומע את התפילות שלי בורא עולם. אני מבקשת סליחה ממעמקי לבי אם היו פעמים שלא הערכתי את מה שנתת לי ובמקום לומר תודה רק התלוננתי".

את הסטורי סיימה בקריאת אהבה לקדוש ברוך הוא: "אני עפר ואפר ואתה כל העולם. אנא אל תרחק ממני לעולם". אוהבת אותך בורא עולם אבא שבשמיים מלך מלכי המלכים אדון כל העולם".