הדוגמנית שהייתה באח הגדול: "לא הרבה יודעים עליי שאני שומרת שבת"

דיאן שוורץ יצאה מהאח הגדול לגל ביקורות שליליות ומאז מנסה לתקן את התדמית השלילית ברשתות החברתיות. כעת היא חושפת בסטורי שלה את שמירת השבת, "לי זה הדבר שהכי מסדר את הראש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/23 11:24 יד בשבט התשפג

הדוגמנית שהייתה באח הגדול: "לא הרבה יודעים עליי שאני שומרת שבת"
מנחי האח הגדול , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

דיאן שוורץ התחילה לדגמן עוד כשהייתה בת 18, וטיפסה את דרכה למותגים גדולים. ב-2022 היא החליטה לעשות צעד משמעותי בקריירה ונכנסה לבית המפורסם במדינה, בית האח הגדול. אלא שהצעד התברר כלא משתלם כל כך, כשדיאן הודחה הרבה לפני הגמר וקיבלה מבול של ביקורות שליליות. היא אמנם יצאה מהתכנית בזוגיות נוצצת עם פאנליסט התכנית נתנאל רודיצקי, אך לפני מספר חודשים השניים הפרידו כוחות. מאז יציאתה מבית האח שוורץ עושה מאמצים רבים לתקן את התדמית שנוצרה לה.

"ההפסקה הזאת נותנת לי אוויר מחדש"

אתמול (ש') דיאן העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה ובו תמונה של נרות כבויים. "הרבה לא יודעים עליי שאני שומרת שבת לפעמים", שיתפה, "השבת הזו הייתה אחת מהן". הדוגמנית המשיכה ושיתפה את מאות אלפי עוקביה בסיבה לקיום המצווה, "יש משהו בהפסקה הזאת של פעם בשבוע שנותנת לי אוויר מחדש", הסבירה, "להדליק נרות, לשבת בקידוש, לא להיות בפלאפון". שוורץ הסבירה כי שמירת השבת מאפשרת לה להקדיש זמן לדברים החשובים שממלאים את החיים, משפחה וחברים. "לי זה הדבר שהכי מסדר את הראש", הודתה וסיימה בברכת שבוע טוב ובשורות טובות לעוקביה.