דניאל גרינברג בהחלטה דרמטית: "לא יהיה ניתן לרכוש בשבת"

הדוגמנית ואושיית הרשת הקימה מותג בגדים בהשראת בתה הבכורה. בסטורי היא נשאלה על העזרה הכלכלית מהגרוש אייל גולן ועל האתר החדש, שלא יפעל בשבת

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/23 16:06 יא בשבט התשפג

דניאל גרינברג בהחלטה דרמטית: "לא יהיה ניתן לרכוש בשבת"
צילום: שי יחזקאל

הדוגמנית וכוכבת הרשת דניאל גרינברג, שפרצה לחיינו בתוכנית המציאות "האח הגדול", דוברה רבות בעיקר בשל הזוגיות המתוקשרת עם הזמר אייל גולן. השניים אמנם התגרשו לפני שנתיים, אך חולקים שני ילדים משותפים, מיאל ורון. לא מזמן החליטה הדוגמנית למנף את ההצלחה ולהקים בעצמה מותג לבגדי ילדים, בשם "wewearmiel", כמו שמה של בתה הבכורה.

"הדגש שלי הוא ליצור בגד עם ערך"

בשאלות ותשובות שערכה אמש (ד') בסטורי שלה, הדוגמנית אפשרה למאות אלפי עוקביה לשאול שאלות על חייה ועל המותג החדש. "אני עובדת על המותג שלי כבר מעל שנה וחצי", שיתפה, "הדגש שלי הוא ליצור בגד עם ערך". כשנשאלה איפה יהיה ניתן לרכוש את הבגדים, השיבה שלא תהיה חנות פיזית ולא יהיו סניפים למותג, אלא אתר אחד בודד שממנו יהיה אפשר לרכוש, אך לא בשבת. "האתר שומר שבת", הבהירה אושיית הרשת, "לא יהיה ניתן לרכוש בשבת".

"מעטים האנשים שיודעים מה עברתי בשנה האחרונה"

לאחרונה צצו שמועות כי הגרוש של גרינברג, אייל גולן, סייע לה כלכלית בפתיחת העסק. כשנשאלה על כך בסטורי היא השיבה, "האמת שלא, את העסק בניתי בעשר אצבעות". הדוגמנית הוסיפה שלא הייתה לה כל השקעה חיצונית או עזרה כלכלית. "מעטים האנשים שיודעים מה עברתי בשנה האחרונה", שיתפה, "אבל היום אני יכולה לומר שאני גאה בעצמי על הכל". גרינברג סיכמה במשפט מחזק, "אין דבר העומד בפני הרצון".