האושיה הדתית מדברת על הבוטוקס שלה: "שנים שאני בלי שפה עליונה"

ענהאל שמואלי בחרה לשתף את עוקביה באינסטגרם בנושא שלא רבים במגזר נוגעים בו: "אם כל החברות שלי שעושות היו משתפות, כולנו היינו מרוויחות ופחות לחוצות לעשות שינויים כאלו ואחרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/23 20:34 יא בשבט התשפג

האושיה הדתית מדברת על הבוטוקס שלה: "שנים שאני בלי שפה עליונה"
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

כוכבת הרשת הסרוגה ומדריכת הזוגיות ענהאל שמואלי משתפת את חייה הפרטיים עם 74 אלף העוקבים שלה באינסטגרם. היום (ד') שיתפה שמואלי בהליך רפואי אותה היא עוברת, הליך שלא כולם אוהבים להתעסק בו: בוטוקס.

"גם אני כמו כולן חששתי ולא רציתי לעשות חומצה"

שמואלי הקדימה וכתבה: "למעשה שנים שאני בלי שפה עליונה... זה לא הפריע לי לחייך אבל כן תמיד שראיתי את עצמי בתמונות התבאסתי שרואים לי יותר חניכיים ושיניים משפתיים. גם אני כמו כולן חששתי ולא רציתי לעשות חומצה כי בנות שעושות תמיד נראות לי עם שפתיים של ברווז וזה הלחיץ אותי ולכן לא עשיתי. 

ענהאל התחילה להתעניין בתחום דרך הרופאת השיניים שלה שמטפלת בהלומי קרב, "שהיא מומחית מספר אחת ומלאך בגדול. רק היא יודעת איזה מטופלת בעייתית אני". לדבריה של האושייה בגדול היתה זו הפעם הראשונה  שהבינה שאפשר "לתקן ולא לעוות", ככה שמעה על זה ולראשונה התחילה לפתוח את הראש בנושא. "היום כמעט שנה אחרי שהחומצה כמעט ירדה (אצלי זה שליש מזרק ממש בקטנה) אז הגעתי לחדש אותה. בכוונה קבעתי ביום חמישי כי תמיד יומיים אחרי מעט נפוח ולא בא לי להסתובב נפוחה ברחוב". 

לדבריה, תמיד היא נשאלת האם ההילך הזה כואב. "אז בגלל שאני עושה זריקת הרדמה לפני", ענתה שמואלי, "חוץ מהזריקה שמעט כואבת את לא מרגישה כלום. והנה אני אחרי, הכל נפוח אבל בעוד כמה ימים אחייך בלי חניכיים".

ענהאל שמואלי

ענהאל שמואלי 

"לבוטוקס יש תדמית מאוד מפחידה"

שמואלי פנתה לעוקבוה, וכתבה: "אל תמהרו לתקן בעצמכן כל דבר אבל מה שבאמת מפריע לכן - אל תחכו. חבל על כל השנים שיכולתן לשמוח בחלקכן". 

על עניין הבוטקוס הסבירה: "לבוטוקס יש תדמית מאוד מפחידה כי מי שמשתפת שעושה תמיד נראית 'טו מאצ', כאילו התמכרה למזרק. לכן לרוב גם תגובות מהסביבה יהיו של זלזול ובעתה - ומי שעושה בקטנה לא משתפת כי הרי היא רוצה להשאר טבעית ואוטנטית בעיני המתבונן. וזה בדיוק מה שלא אוטנטי אם כל החברות שלי שעושות היו משתפות. כולנו היינו מרוויחות ופחות לחוצות לעשות שינויים כאלו ואחרים. החברה הייתה יותר מכילה ומקבלת".

לקראת סיום היא כתבה כי זאת הסיבה שהיא משתפת. "אנחנו תקועים המון בתבניות וסטראוטיפים על כל כך הרבה דברים בחיים, שהמפסידים העיקריים הם אך ורק אנחנו". לסיום היא הבהירה: "לא אמכור את הבריאות או את המראה שלי בעד שום הון שבעולם. הלוואי ונצליח לראות שהכל בחיים זה עניין של מינון ואיזון אבל בעיקר לא נתבייש לשתף במי שאנחנו עם או בלי בוטוקס. זאת הכנות שלי עם עצמי".