לא בערוצי החדשות המסחריים: נפתלי בנט סידר לעצמו ראיון ראשון

ראש הממשלה לשעבר צפוי לפרסם בערוץ היוטיוב שלו ראיון מיוחד אותו הפיק עבור עצמו, אולם זהות המראיין חסויה. מלשכתו נמסר: "בנט יתייחס ראש הממשלה לשעבר בנט לתקופת כהונתו ולנושאים רבים שנמצאים על סדר היום הישראלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/23 12:24 י בשבט התשפג

לא בערוצי החדשות המסחריים: נפתלי בנט סידר לעצמו ראיון ראשון
נפתלי בנט | , צילום: Marc Israel Sellem/POOL

נפתלי בנט לא התראיין מאז סיים את תפקידו במשרד ראש הממשלה ומאז החליט לקחת פסק זמן פוליטי בסוף יוני האחרון. כל זה צפוי ככל הנראה להשתנות בקרוב עת יפרסם בנט בערוץ היוטיוב שלו סרטון אותו הפיק, ובו יציג את גרסתו לאירועים בהם חזינו במהלך כהונתו ואת גרסתו להקמת ונפילת ממשלת השינוי, כך פורסם היום (ד') באתר "וואלה".

על פי הפרסום, בלשכתו של בנט, ששוהה בימים אלה במנהטן במסגרת אירוע של הפדרציה היהודית,  סירבו לפרט מי המראיין שנבחר לסרטון בהפקתו, אך מסרו כי "לאחר שלא התראיין מאז סיים כהונתו כראש ממשלה, תפורסם בימים הקרובים שיחה רחבת יריעה ומקיפה מאוד, ובה יתייחס ראש הממשלה לשעבר בנט לתקופת כהונתו ולנושאים רבים שנמצאים על סדר היום הישראלי".

"אני אחזור"

כאמור, בנט לוקח חלק באירוע של הפדרציות היהודיות של ניו יורק. לשאלת אחד המשתתפים אם הוא מתכוון לחזור לפוליטיקה, השיב בנט: "אני אחזור".

בעקבות תוצאות הבחירות לכנסת ה-25, בהן זכה גוש הימין בראשות בנימין נתניהו ב-64 מנדטים, הודיע בנט על התפטרותו מתפקיד ראש הממשלה החלופי, והתפטרותו מתפקידיו כראש הממשלה החלופי וכשר ההתיישבות נכנסה לתוקף בתחילת נובמבר 2022. כעבור שבוע, ב-15 בנובמבר, עם השבעת הכנסת העשרים וחמש הסתיימה כהונתו כחבר הכנסת.