הסרוג שאיילת שקד מינתה לתפקיד יוקרתי - התפטר

ראש רשות האוכלוסין וההגירה, תומר מוסקוביץ, שמונה על ידי שרת הפנים לשעבר, איילת שקד, הודיע על התפטרותו מתפקידו: "אעמוד לרשות מחליפי ככל שיידרש"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 31/01/23 10:45 ט בשבט התשפג

הסרוג שאיילת שקד מינתה לתפקיד יוקרתי - התפטר
צילום: שלומי אמסלם

ראש רשות האוכלוסין וההגירה, תומר מוסקוביץ, שמונה על ידי שרת הפנים לשעבר, איילת שקד, הודיע היום (ג') לממלא מקום שר הפנים, מיכאל מלכיאלי על הפסקת כהונתו כראש רשות האוכלוסין וההגירה. מוסקוביץ מסר כי הוא עומד לרשות שר הפנים בכל נושא, למען הצלחת הרשות ועובדיה.

תומר מוסקוביץ (58), אב לשישה ותושב אלון שבות, בעל תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית, וכיהן למעלה מחמש שנים בתפקיד מנהל רשות האכיפה והגבייה. מוסקוביץ שימש בתפקידים בכירים מזה עשרים שנה. 

"אעמוד לרשות מחליפי ככל שיידרש, למען הצלחתו והצלחת רשות האוכלוסין וההגירה"

מוסקביץ' כיהן כיועץ המשפטי של משרד העבודה והרווחה ושל משרד התמ"ת ובתקופה זו עסק רבות בתחום העובדים הזרים בישראל, הנמצא כיום באחריות רשות האוכלוסין וההגירה. כיהן גם כמשנה למנהל מנהלת סל"ע במשרד ראש הממשלה, מנכ"ל חברת הבנייה משהב, וכאמור מאז סוף שנת 2015 מנהל רשות האכיפה והגבייה במשרד המשפטים. למוסקוביץ ניסיון מוכח בקידום שינויים אסטרטגיים, ובביצוע תפקידי ניהול ותפקידי מטה בכירים במגזר הציבורי והפרטי.

איילת שקד

איילת שקד צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תומר מוסקוביץ מסר כי "אני מבקש להודות לשרה איילת שקד על מינויי לתפקיד החשוב בתקופה לא פשוטה, ולשרים דרעי ומלכיאלי על האמון שנתנו בי. בעזרת ה' אעמוד לרשות מחליפי ככל שיידרש, למען הצלחתו והצלחת רשות האוכלוסין וההגירה".