ברוח פרשת השבוע: הרבנית ימימה בתמונות מרגשות עם הנכדה החדשה

הרבנית ימימה מזרחי זכתה לקבל נכדה חדשה למשפחתה הענפה. כעת היא משתפת בחשבון האינסטגרם שלה תמונות מהמאורע ומצליחה לקשר גם את הלידה למעשיית עם ישראל במצרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/23 10:29 ט בשבט התשפג

ברוח פרשת השבוע: הרבנית ימימה בתמונות מרגשות עם הנכדה החדשה
צילום: יעל אילן, פרשה ואשה

השבוע נולדה נכדה חדשה לרבנית ימימה מזרחי, בת שניה לבתה שולי ולבעלה המשורר והתסריטאי עדן אביטבול. הרכה הנולדת קיבלה את השם עלמה סול. רק לפני מספר שנים חיתנה הרבנית את בנה הבכור וכעת המשפחה זוכה לשמחה גדולה נוספת. אתמול (ב') שיתפה הרבנית בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מעלה דברי תורה ודרשות שונות, תמונות משותפות עם הנכדה המתוקה, כשפניה של התינוקת מוסתרות. אבל מה שתפס את העין היה דווקא התמונות של המיילדת, נעמי, שבחרה הרבנית לשתף.

"מחייה את הילדים אבל בעיקר אותנו המקווים"

"וייטב אלוקים למיילדות ויעש להן בתים", ציטטה הרבנית מתוך הפרשה שקראנו לא מזמן. הרבנית הודתה בחום למיילדת המסורה על החיוך, ההרגעה, המילים הרכות וההקשבה. "משפרת ופועה", היא קישרה שוב את השמחה לכתובים, "מחייה את הילדים אבל בעיקר אותנו המקווים". הרבנית חתמה את הפוסט שלה בברכה לנכדה המצטרפת לחייהם ותודה נוספת למיילדת, "שהיית לנו לרחם ולמי שפיר עד שיצאנו מהים המבהיל הזה". ממש כמו התגמול של שפרה ופועה, המיילדות שהצילו את הילדים במצרים, הרבנית איחלה, "וה' ייטיב לך, ויעש לך בית".