סיון רהב מאיר סופדת לסבתה: "כשיצאנו לשליחות בארצות הברית היא הדהימה אותנו"

אשת התקשורת החוזרת בתשובה סופדת לרחל קשת, סבתה בת ה-88 שהלכה לעולמה: "הסיפורים שלה נתנו לי ולכל הנכדים והנינים שלה המון פרופורציות בעידן השפע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/01/23 08:50 ה בשבט התשפג

סיון רהב מאיר סופדת לסבתה: "כשיצאנו לשליחות בארצות הברית היא הדהימה אותנו"
סיון רהב מאיר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סיון רהב מאיר נפרדת מסבתה. ברשתות החברתיות כתבה אשת התקשורת: "סבתי האהובה, רחל קשת, תובא הבוקר למנוחות בגיל 88". בעבר כתבה עליה רהב מאיר כי "היא אחת הנשים הפעילות והנמרצות שאני מכירה".

"סבתא הגידה ואמרה והעבירה את הסיפור"

בהודעתה כתבה רהב מאיר על הביוגרפיה של קשת: "היא נולדה בגבעת עדה, בת למשפחת גורדון, ממייסדי המושבה. בילדותה זכתה לראות בעיניים איך מייבשים ביצות ונוטעים כרמים בארץ ישראל, אחרי אלפיים שנה. הסיפורים שלה על הליכה ברגל לבאר כדי למלא דלי של מים, ועל הלול הביתי שבו התרנגולות גדלו, נתנו לי ולכל הנכדים והנינים שלה המון פרופורציות בעידן השפע".



היא המשיכה: "סבתא הגידה ואמרה והעבירה את הסיפור. היא תיארה ילדות מאתגרת אבל מאוד שמחה, גם בלי חשמל ובלי מכוניות. היא סיפרה איך כל ילד ידע לעלות לגג לשדר אותות בשפת המורס במקרה שפורעים ערבים הגיעו למושבה, וגם איך נסעו לבית הספר עם עגלה וסוס. ובבית הספר עצמו? ארבע כיתות, מכיתה א' עד ד', שלמדו בחדר אחד עם מורה אחת".

"סבתא בהחלט הרחיבה את ה"אני" שלה, בדאגה בלתי פוסקת"

רהב מאיר סיימה: "סבתא בהחלט הרחיבה את ה"אני" שלה, בדאגה בלתי פוסקת לנו, למשפחה הרחבה, לשכנים שלה ולתלמידים שחינכה במשך שנים בבית הספר "הגליל" בנצרת עלית. לכל מי שפגשה, בעצם. כשיצאנו לשליחות בארצות הברית היא הדהימה אותנו בפרגון שלה: "אני לא חושבת על עצמי, כי בטח שאני אתגעגע", אמרה, ובכל זאת התלהבה. וכמובן דאגה שנקנה גם מעילים טובים וכפפות חמות...".