איציק כהן משתף: "זה התפקיד הכי מורכב והכי מאתגר ששיחקתי"

כוכב "השגרירות" של רשת 13 מדבר על ההצלחה העולמית של פאודה, על החשש של סגירת התאגיד, ועל תפקיד השגריר של אבו-דאבי, "אני יודע רק לחקור ולאיים, זה לא בדיוק מה שהשגריר אמור לעשות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/23 11:01 ג בשבט התשפג

איציק כהן משתף: "זה התפקיד הכי מורכב והכי מאתגר ששיחקתי"
צילום: חדשות כיפה

אמש (ב') התרחשה השקת הסדרה החדשה של רשת 13, "השגרירות". סדרת הסיטקום עוסקת בשגריר ישראל באבו-דאבי, אותו מגלם השחקן איציק כהן, והיא מציגה רגעים קומיים ומשעשעים של ישראלים באיחוד האמירויות. בין השחקנים הראשיים מככבים גם שיפי אלוני, עידו מוסרי, מאיה ורטהיימר ועוד. 

"אני יודע רק לחקור ולאיים, זה לא בדיוק מה שהשגריר אמור לעשות"

השחקן הראשי בסדרה, איציק כהן, כבר רגיל למדינות ערב. "בוא נגיד שהערבית שלמדתי בפאודה לא יכלה לעזור לי בכלל בשגרירות", סיפר בראיון לכיפה, "כי אני יודע רק לחקור ולאיים, זה לא בדיוק מה שהשגריר אמור לעשות". כהן סיפר שהוא אוהב ומעדיף תפקידים עם שפות זרות, ושהדרך ללמוד את זה היא, "כמו שיר". על ההצלחה של פאודה בנטפליקס העולמית הוא אמר, "זה מדהים, כבר כמה שנים חבר'ה מהאמירויות מזמינים אותי באינסטגרם לבוא להתארח".

"האמת שמעולם לא הייתי באף סדרה של התאגיד, אז שיסגרו"

אנחנו רגילים לראות את כהן בתפקידים מצחיקים, וכך גם הפעם, "הכי קל לי והכי נוח לי זה קומדיה", הוא שיתף. כשנשאל אם היה מעדיף לגור בדובאי או בישראל הוא אמר שהיה בוחר בלונדון. על החשש לסגירת התאגיד כהן הגיב, "האמת שמעולם לא הייתי באף סדרה של התאגיד, אז שיסגרו", הוא צחק, ונימק את דעתו האמיתית, "יצירה ישראלית זה הדבר הכי חשוב שאפשר לייצר במדינה, בשביל צביון חברתי ובעיקר בשביל לשמח את האנשים שגרים פה, שלא כל כך שמחים".

קאסט "השגרירות"

קאסט "השגרירות" צילום: רפי דלויה

"זה התפקיד הכי מורכב והכי מאתגר ששיחקתי"

השחקן הראשי המשיך והוסיף, "מה שאתה יכול להנחיל לדור הבא זה רק תרבות", הסביר על חשיבות התאגיד. על דמות השגריר של אבו-דאבי, אותה הוא משחק, הוא סיפר, "הוא מאוד חפיפניק, קומבינטור, חושב שיהיה לו בסדר ולא כל כך מסתדר לו", סיפר והוסיף, "זה התפקיד הכי מורכב והכי מאתגר ששיחקתי". כששאלנו אותו אם הפרקים מצחיקים הוא הודה שעוד לא ראה אותם, "על הסט היה קורע, אבל לפעמים זה שמח באולפן עצוב בבית".