חוצפן: השחקן עידו מוסרי במתקפה על השר קרעי

עידו מוסרי מדבר על הסדרה החדשה ברשת 13, על היחסים עם אחיו הבכור טל ועל הסכנה בסגירת התאגיד, "אף אחד לא מבין מה נכנס בכבוד שר התקשורת, שלמה קרעי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/23 14:54 ב בשבט התשפג

חוצפן: השחקן עידו מוסרי במתקפה על השר קרעי
היהודים באים , צילום: באדיבות כאן 11

אמש (ב') התרחשה השקת הסדרה החדשה של רשת 13, "השגרירות". סדרת הסיטקום עוסקת בשגריר ישראל באבו-דאבי, אותו מגלם השחקן איציק כהן, והיא מציגה רגעים קומיים ומשעשעים של ישראלים באיחוד האמירויות. בין השחקנים הראשיים מככבים גם שיפי אלוני, עידו מוסרי, מאיה ורטהיימר ועוד. 

"הרשת גועשת נגד התכנית ההזויה"

להשקה הגיע גם עידו מוסרי, כוכב "היהודים באים" של כאן 11, שנמצאת בימים אלה תחת סכנת סגירה. "מאוד מאוד מלחיץ", שיתף בראיון לכיפה, "אף אחד לא מבין מה נכנס בכבוד שר התקשורת, שלמה קרעי. אדוני, מה עובר עליך?" כעס. "הרשת גועשת נגד התכנית ההזויה לבטל את תאגיד השידור הציבורי". מוסרי הוסיף והסביר שהתאגיד מייצג את כל קבוצות האוכלוסיה: דתיים, חילונים, חרדים. "אדון שר התקשורת, שאני בכלל לא יודע מאיפה הוא הגיע, בחוצפתו פשוט מתכנן ומכריז קבל עם ועדה שאט דאון מוחלט לתאגיד", השחקן התרגז, "תתביישו לכם".

"אני מכיר את הנושא של להיות אח-של"

מוסרי, שרגיל לחיות עם אח במעמד גבוה, מגלם בסדרה של רשת 13 את שרון, אחיו של שגריר אבו-דאבי. "בחור די לא יוצלח, אבל קומבינטור ומצליח לחיות על חשבון אחיו", כפי שתיאר מוסרי בעצמו. "אני מכיר את הנושא של להיות אח-של", משתף מוסרי, "במציאות ברוך ה' טל ואני שנינו עושים חיל, אבל בסדרה שרון קצת פחות מצליח".