קלמן ליבסקינד הוכיח את כתב "כאן" המיואש: "אני רואה גאולה בכל מקום"

ויכוח מעניין בין איש התקשורת הדתי קלמן ליבסקינד לעיתונאי מואב ורדי על הרפורמה המשפטית והפגנות האופוזיציה קיבל תפנית מפתיעה עם הסיפור של ליבסקינד: "אמא שלי הייתה אתמול על הרמפה של מנגלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/23 08:54 ב בשבט התשפג

קלמן ליבסקינד הוכיח את כתב "כאן" המיואש: "אני רואה גאולה בכל מקום"
קלמן ליבסקינד, צילום: מיכה לובטין

העיתונאי הסרוג קלמן ליבסקינד הגיע אתמול (ב') להגיש את תוכניתו הקבועה בכאן רשת ב' ופגש את העיתונאי מואב ורדי כשהוא מתוסכל מהרפורמה המשפטית, "יש לי תחושה שהמיזם שנקרא ישראל לא עובד יחד", אמר ורדי. 

צפו בוויכוח:

קלמן ענה: "עובד מצוין, רבנו לא מעט ועשינו הרבה דברים טובים, אני תמיד אופטימי, לא הייתי במקום הזה גם כשפינו את גוש קטיף, אני את הילדים שלי מחנך להסתכל ולראות גאולה, אני רואה גאולה בכל מקום".

ורדי הסביר: "יש חוסר תקשורת, כל צד רואה במה שהכי חשוב לצאת השני משהו שדורס אותו ויוצאים לרחוב כשמרגישים שדורסים אותך. כאן התחושה שיש משהו יותר בסיסי בתחושה של בן אדם שהוא יכול לחיות כאן, יש תחושה של שבר". 

קלמן ליבסקינד איפס: "הרבה ויכוחים ובעיות אבל גאולה"

קלמן סיים עם מונולוג מרגש: "לי יש נקודת פתיחה אחת, אמא שלי הייתה אתמול על הרמפה של מנגלה, שתי דקות אחר כך היא הקימה מדינה וחמש דקות אחר כך היא הולידה דור של נכדים שמשרתים בצבא ומנהלים את הוויכוחים האלה בדיוק ובתקופה הקצרה מהרמפה ההיא למקום שלנו אני לא יכול לראות שום דבר חוץ מגאולה, עם הרבה ויכוחים ובעיות אבל גאולה".