ענהאל שמואלי פותחת את הנושא הזוגי: "לפעמים יש לי פיצול אישיות"

אושיית הרשת מרבה לשתף ברגעים היפים שלה ושל בעלה, אבל איך זה נראה דווקא ברגעים הקשים יותר? ענהאל שמואלי משתפת ברגע אחד כזה ומסבירה: "זאת זוגיות, בדיוק הפיצול אישיות המדובר הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/23 23:07 כח בטבת התשפג

ענהאל שמואלי פותחת את הנושא הזוגי: "לפעמים יש לי פיצול אישיות"
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

זוגיות ופיצול אישיות: לרוב,כשאושיות רשת מציגים לנו רק את הצד הזוהר של חיי המשפחה והנישואין, אבל מה כשזה לא באמת ככה? הרי לכל זוג יש גם את הרגעים הקשים והריבים הנלווים. בדיוק על זה ענהאל שמואלי כותבת בפוסט שהעלתה לאינסטגרם: "בחיי שאני מרגישה שלפעמים יש לי פיצול אישיות" 

הפוסט של ענהאל שמואלי:

"התמונה הזאת מייצגת רגע אחד כיפי ושמח שלא מדמה את הויכוח הסוער שקדם לרגע הזה" משתפת שמואלי כשהיא מוסיפה תמונה מחוייכת שלה ושל בעלה. שמואלי משתפת בסיטואציה: "אתמול יצאנו לסטנד אפ, בדרך התבאסתי על עקיבא הרבה בגלל שהיה אמור להגיע בשעה נורמלית כדי שנוכל לארגן יחד את הבנות ולצאת רגועים למופע, אלא שלא באשמתו הוא הגיע עשרים דקות לפני שיצאנו .
וזה?! עיצבן אותי, זה היה לי קשוח וגם עם כל ההסברים ההגיוניים שלו באותו רגע הייתי כל כך עמוק בעייפות שהיה לי קשה לתת לו ולהסברים שלו קרדיט".

"ככל הנראה היום בעוד שבוע או חודש או שנה אכתוב לכן שוב את הפוסט הזה"

"אז תדמיינו לכם לצד התמונה הפוטוגנית נסיעה סוערת" ממשיכה שמואלי, "מלאת עצבים שכמובן לא מצולמת. שניה אחרי נכנסו למופע מרוחקים והעובדה שצחקנו יחד על בדיחות , אכלנו ונהנו הפשירה את היחסים בנינו . אבל גם לא זאת הנקודה . הנקודה היא שזאת זוגיות, בדיוק בדיוק הפיצול אישיות המדובר הזה".

"זה לא עוצמת המריבה אלא היכולת שלנו כזוג לדעת לרדת מהעץ. זה יכול להיות באמצע ויכוח סוער שהוא יציע לי כמה סוכר לשים לי בקפה, או סתם במופע ישאל אם אני רוצה מים. הרי בסוף בנינו , אגלה לכם שככל הנראה היום בעוד שבוע או חודש או שנה אכתוב לכן שוב את הפוסט הזה, כי הסיבות לויכוחים בנינו ככל הנראה לא ישתנו . מה כן יכול להשתנות ? התגובה שלנו אליהם , כמות הפעמים שנדע לשחרר, לרדת מהעץ, ופשוט לצחוק ממופע סטנד אפ אחרי ויכוח סוער". מסיימת שמואלי את הפוסט.