השר הסרוג הכריע: זה המנכ״ל החדש

השר לפיתוח הנגב והגליל החליט כי הוא יעלה להחלטת ממשלה את מינויו של ד"ר אלעזר בן הרא"ש לתפקיד מנכ"ל משרדו: "איש מבריק, בעל חשיבה יצירתית יוצאת דופן"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 19/01/23 14:49 כו בטבת התשפג

השר הסרוג הכריע: זה המנכ״ל החדש
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומייצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית, החליט היום (ה') כי הוא יעלה ביום ראשון הקרוב את מינויו של ד"ר אלעזר בן הרא"ש לתפקיד מנכ"ל משרדו, זאת לאחר שד״ר בן הרא״ש עבר את אישור ועדת המינויים של נציבות המדינה פה אחד. 

ד״ר אלעזר בן הרא"ש, יליד 1979, נשוי ואב לארבעה ילדים, הוא בעל ניסיון ניהולי עשיר שעסק בהתוויית מדיניות, מחקר הטמעה ניהול פרויקטים בהיקפים משמעותיים בתחומי התכנון והנדל"ן, קרקע וסטוטוריקה. במידה ומינויו יאושר, בן הרא״ש ישמש כמנכ״ל המשרד שיפעל בנגב, בגליל, בערים מעורבות, וצפוי לפעול בשכונות בהן שיעור מסתננים גבוה, בהתיישבות הצעירה. תחת המשרד שינוהל על ידי בן הרא״ש צפויים להיכלל גם רשות הצעירים, אגף בכיר אזרחים ותיקים והרשות לתכנון ופיתוח החקלאות ההתיישבות והכפר במשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי.

צילום: ללא

וסרלאוף: "ישראל מתברכת באלעזר בהצטרפו לשירותיה כמשרת ציבור מוכשר"

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף מסר כי "ד"ר בן הרא"ש נחשב לאיש מבריק, בעל חשיבה יצירתית יוצאת דופן, מנהל מוכשר, מומחה לרגולציה ולמנהל ציבורי ובעל יכולות של ניתוח ולמידה ייחודיות ונדירות.  אני שמח שאלעזר מצטרף להיות המנכ"ל של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ומדינת ישראל וממשלת ישראל מתברכת באלעזר בהצטרפו לשירותיה כמשרת ציבור מוכשר ומקצועי".

ד"ר אלעזר בן הרא"ש מסר כי "אני מודה על האמון שניתן בי על ידי השר ועל ידי נציב שירות המדינה לשמש כמנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל (הנגב, הגליל והחוסן הלאומי). לאחר מינויי על ידי הממשלה אפעל באמונה למען עם ישראל ולחיזוק הנגב והגליל. בכוונתי, יחד עם השר וסרלאוף, להוביל לשינוי אסטרטגי בנגב ובגליל ואני תפילה שנצליח בכך."