הקומיקאי הדתל"ש יופיע מול דתיים בשבת וחושף את רשימת הדרישות שקיבל

הסטנדאפיסט אלדד שטרית שיתף בטוויטר את רשימת הדרישות שקיבל לפני הופעה שלו מול דתיים בערב שבת, והסביר את האתגר: "לא רק להימנע ממילים גסות, הכוונה היא לכל נושא שיכול לעורר אי נוחות בקרב אנשים שמרנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/23 11:41 כו בטבת התשפג

הקומיקאי הדתל"ש יופיע מול דתיים בשבת וחושף את רשימת הדרישות שקיבל
צילום: shutterstock

אחרי סערת הורדתו של אסי כהן מהבמה, קומיקאים רבים שיתפו מחוויותיהם האישיות במהלך השנים. אמש (ד') שיתף בטוויטר הסטדאפיסט הדתל"ש אלדד שטרית את רשימת הדרישות שקיבל לפני הופעה שלו בערב שבת מול קהל דתי. בין הדרישות: בלי נושאים מיניים, מילים גסות או ירידות על מגדרים.

"הנה הערות מהלקוח. יהיה כיף"

"בשישי בערב אני מופיע לדתיים בלי הגברה. הנה הערות מהלקוח. יהיה כיף", כתב שטרית. לאור התגובות הרבות, הוא הסביר: "היו פה הרבה תגובות ולכן אגיב במרוכז כי האתגר הגדול בהופעות כאלה הוא לא רק להימנע ממילים גסות".

"כשלקוח מבקש 'מופע נקי' הכוונה היא לכל נושא שיכול לעורר אי נוחות בקרב אנשים שמרנים", מוסיף שטרית ומפרט: "אלוהים, נורמות חברתיות, פרות קדושות ולפעמים אפילו הורות מזווית קצת אחרת".

"ברור שהתנאים לרעתי, אבל אף פעם אין לדעת"

לאחד העוקבים ששאל על היכולת לקים הופעה כזו, הרגיע שטרית: "זו לא פעם ראשונה וגם את הבדיחות הגסות יחסית שיש לי למדתי לספר בדרך שיכולה לעבור קהל כזה. ברור שהתנאים לרעתי אבל אף פעם אין לדעת. היו הופעות שהרגיש כאילו הכל לטובתי והתרסקתי ולהפך".