"דתיים ולהט"ב מסרבים להיות אויבים": קארין קלינברג בחיזוק לאסי עזר

על רקע הפולמוס המתמשך בנוגע לקהילת הלהט"ב, כותב מגיש הטלוויזיה אסי עזר כי לא רק קהילת הלהט"ב נפגעת אלא גם הציבור הדתי: "אין דבר יפה יותר מ'ואהבת לרעך כמוך'". קארין קליינרג חיזקה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/23 19:27 כג בטבת התשפג

"דתיים ולהט"ב מסרבים להיות אויבים": קארין קלינברג בחיזוק לאסי עזר
אסי עזר, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בתקופה האחרונה נמצאת הקהילה הלה"טבית בסדר היום הציבורי המדינה. מה שהתחיל עם הצהרותיו של חבר הכנסת אבי מעוז ומפלגתו והמשיך עם סערת חוק האפליה זכה לתגובות רבות במערכת הציבורית כשבתווח נמצא גם מינויו של ח"כ אמיר אוחנה לתפקיד יו"ר הכנסת. כוכב הטלוויזיה אסי עזר התייחס היום (ב') לשלל הסערות בפוסט שכתב בחשבון האינסטגרם שלו. קארין קליינברג חיזקה.

"יש עוד ציבור גדול שנפגע וזה הציבור הדתי חרדי"

עזר העלה היום פוסט בו הוא מגיב לאמירות שנשמעו בתקופה האחרונה וכותב: "האמירות הקשות שמשמיעים חברי הכנסת הדתיים והחרדים גורמות נזק עצום לקהילת הלהט"ב", עזר ממשיך: "בעיקר לצעירים והצעירות שלנו. אלה שגם ככה חשופים לאלימות בבית הספר, ועכשיו כל מי שתוקף אותם מקבל גיבוי מנבחרי הציבור שלנו"

קארין קליינברג

קארין קליינברג צילום: ללא

הפוסט של אסי עזר:

"אבל יש עוד ציבור גדול שנפגע" כותב עזר, "וזה הציבור הדתי חרדי. אני משוכנע שברובו המכריע לציבור הזה אין אפילו חצי גרם של בעיה עם הקהילה הלהט"בית, אבל בכנסת הם מיוצגים דווקא על ידי להטופובים חשוכים עם דעות קיצוניות".

המסר המאחד של עזר

עזר מסיים במסר מאחד וכותב: "הלוואי וההפגנה הבאה תהיה הפגנה מאוחדת, של להט"בים, דתיים וחרדים יחד. ויחד נצעק את מה שאמור להיות ברור מאליו, כולנו אחים, כולנו רוצים לחיות זה לצד זה בנחת, כולנו אוהבים את המדינה הזו ורצים לחיות בה בחופש, בביטחון ושיוויון. הדת היא דבר יפה, אהבה היא יפה ואין דבר יפה יותר מ'ואהבת לרעיך כמוך' - גם אם הוא לא כמוך". מי שחיזקה את עזר היא אושיית הרשת הדתייה קארין קליינברג שכתבה לעזר בתגובה: "חד משמעית"