העיתונאית החרדית של חדשות 13 עם הודעה משמחת במיוחד

כתבת הצפון של חדשות 13, אפרת פינקל, בישרה לעוקביה בטוויטר על אירוסיה הטריים בעזרת תמונה משותפת עם בחיר לבה | בעבר אמרה: "בחתונה אין הרבה מה להתעסק, חוץ מלברר ברצינות על כל הצעה ולצאת לדייטים הנכונים ולתת להם את הזמן והסבלנות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/01/23 21:31 יט בטבת התשפג

העיתונאית החרדית של חדשות 13 עם הודעה משמחת במיוחד
אפרת פינקל, צילום: ללא

אפרת פינקל, כתבת הצפון של "חדשות 13", שמתייחסת מדי פעם בפעם לרווקות המאוחרת במגזר החרדי, התארסה הערב (ה') עם בחיר ליבה, קובי לב משכונת בית וגן שבירושלים. לעוקביה ברשתות החברתיות כתבה וצירפה תמונה זוגית: "איך אני אגיד לכם את זה".

"לא דיכאון ולא מפחיד ולא כלום"

פינקל התייחסה לאחרונה ליום הולדתה ה-29, והסבירה, במענה לשאלה שנשאלה באינסטגרם, איך ההרגשה להיות חרדית ורווקה. "באמת באמת שזה שטויות. יום הולדת זה כלום ושום דבר", היא הבהירה, "לא דיכאון ולא מפחיד ולא כלום. דווקא היה סוג של הזדמנות להיזכר בכמה טוב ושפע יש לי. אנשים שלחו ברכות יפות ופירטו הישגים שלי, ופתאום זה עזר לי לעצור שנייה מהטירוף של העבודה ולהגיד תודה על דברים שהשגתי ועל מתנות שקיבלתי. וזהו, הכל אותו הדבר כמו בגיל 28". 

"בשלב בחיים בו אני מסכימה לעשות הרבה בשביל חתונה"

פינקל, שלא פעם הצהירה על רצונה להתחתן, אף השיבה לגולשים על האיזון וההשקעה בין פיתוח קריירה להקמת משפחה. "מה שיותר חשוב לי זו חתונה, ואני בשלב בחיים בו אני מסכימה לעשות הרבה מאוד בשביל זה, אבל בפועל אני מתעסקת הרבה יותר עם העבודה, כי זה מה שתופס את רוב הזמן שלי. בחתונה אין הרבה מה להתעסק, חוץ מלברר ברצינות על כל הצעה ולצאת לדייטים הנכונים ולתת להם את הזמן והסבלנות. מעבר לזה - ההתעסקות האובססיבית בדה דווקא מביאה אותי למקומות לא בריאים, אז משתדלת להימנע מלעסוק בזה".