הלם: הזמרת הדתייה בזוגיות חדשה

הזמרת האהובה נרקיס מפתיעה את קהל המעריצים וחושפת כי היא בזוגיות חדשה, בראיון שהעניקה השבוע אמרה הזמרת: ״יש לי אהבה, אני עובדת על זה״

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/01/23 00:05 יט בטבת התשפג

הלם: הזמרת הדתייה בזוגיות חדשה
נרקיס. , צילום: אלירן אביטל

הזמרת הדתיה נרקיס עלתה השבוע לראיון מיוחד בתכנית הרדיו הפופולארית ׳אורטל וליאור׳ שמשודרת ברדיו לב המדינה וחשפה שיש בן זוג חדש: ״כן יש לי אהבה, אני עובדת על זה, לפתוח את הלב מחדש״. כך דווח בעמוד הרבנית של האינסטגרם.

נזכיר כי רק בתחילת החודש הוציאה הזמרת האהובה שיר חדש לשנת 2023 שמגיע בדיוק בזמן בשביל לחמם לכולם את החורף – "אין לנו סוף".





את השיר כתבה נרקיס ביחד עם סתיו בגר וצליל קליפי, ועל תהליך הכתיבה סיפרה כך: "זה שיר שירד אלינו בעוד חיבור מדהים ביני לבין צליל קליפי והמפיק סתיו בגר. השיר הזה בא לעודד אותנו להיות, לחיות ולייצור למרות הפחד, כי מי שמפחד מהפחד - גם לא רוקד בזריחה. ובעיקר להזכיר לנו להתקרב לאותנטיות שלנו - למי שהיינו פעם, ולהבין שגם אנחנו יוצרים את התמונה של החיים שלנו.

אך יותר מכל, זה שיר שירד לכאן כדי לטעת בנו תקווה, כי לא משנה כמה שלפעמים המצב נראה קשה, אבוד או כואב, אנחנו לא לבד, לכל דבר בעולם יש תכלית ולבסוף נמצא את הדרך חזרה לעצמנו ואליו. ולכן, אין שום, אין שום ייאוש בעולם. תודה לשותפים שלי ליצירה הזו אין מתרגשת ממני, תודה".