רביטל ויטלזון מפתיעה את הקוראים: "יכול להיות שזה נגמר"

הכותבת הוותיקה ואחת הפנים המזוהות ביותר עם העיתון, מודיעה על עזיבת "מקור ראשון" אחרי עשור ומסבירה מה הדבר המרכזי שעמד לנגד עיניה בכל טור שכתבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/22 18:36 יד בכסלו התשפג

רביטל ויטלזון מפתיעה את הקוראים: "יכול להיות שזה נגמר"
רביטל ויטלזון, עוזבת את "מקור ראשון", צילום: אושר עדן פשינסקי

עוד עזיבה במקור ראשון: רביטל ויטלזון, הכותבת הוותיקה של העיתון המגזרי מודיעה כי היא עוזבת את העיתון לאחר עשור של טורים אישיים. ויטלזון, לה טור קבוע ופופולרי במוסף "מוצש" של העיתון, תככב על שער המוסף שיתפרסם מחר ובו תסכם עשור של כתיבה בעיתון.

הפוסט המלא של ויטלזון: 

בפוסט שהעלתה לאינסטגרם סיכמה ויטלזון את התקופה וכתבה: "השבוע לפני עשר שנים התחלתי לכתוב טור במוצש של מקור ראשון. כל שבוע טור. כל שבוע דד ליין. אין מהמם ושוחק, ונפלא ומייאש, וממלא ומרוקן מזה. יש טורים שבערו בי, וכתבתי אותם מהר וחזק שנדב היה אומר, את מעירה את כל הבית עם המקלדת" ויטלזון כותבת גם על הרגעים היותר קשים: "אבל יש טורים שהייתי חושקת שיניים. קמה, חוזרת, הולכת. כותבת בקבוצה של החברות - דחוף רעיון לטור".

"שתדעו שלנגד עיניי תמיד עמדו שתי מילים"

"עשר שנים, זה המון" מסכמת ויטלזון ומוסיפה: "מה עבר עליי. הייתי עם שלושה עכשיו אני עם חמישה. הייתי שכירה ב 100% עכשיו עצמאית". ויטלזון מודה גם לקוראים והקוראות שלה ומסבירה מה הדבר המרכזי שעמד לנגד עיניה בכל טור שכתבה: "לקוראות והקוראים, שתדעו שלנגד עיניי תמיד עמדו שתי מילים: שלום בית. מקווה שעמדתי במשימה". 

עוד עזיבה במקור ראשון

כזכור, יאיר קראוס, הכתב הסרוג של מקור ראשון, הודיע על עזיבת העיתון. כתב הצפון של העיתון, סיקר את תחומי הבריאות והסביבה והוביל בשנים האחרונות את סיקור מגיפת הקורונה, אירועי שומר החומות, הפשיעה החקלאית ואיבוד המשילות בגליל ועוד. כעת הוא צפוי לעבור לחטיבת ידיעות אחרונות וישמש ככתב הגליל והגולן.