ליהיא גרינר חושפת מה המצווה שהיא לא מצליחה לקיים: "אני אוהבת אוכל"

האושייה וכוכבת הרשת משתתפת בימים אלו בסדרה 'חאנשי' ומגלמת אם חרדית, בראיון היא שיתפה בקשר שלה ליהדות: " יש דברים שאני הולכת איתם ויש דברים שפחות מדברים אליי, כמו בשר וחלב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/23 21:51 יב בטבת התשפג

ליהיא גרינר חושפת מה המצווה שהיא לא מצליחה לקיים: "אני אוהבת אוכל"
משגיחי כשרות. ארכיון, צילום: פלאש 90, יעקב נעמי

ליהיא גרינר התפרסמה בעקבות השתתפותה בעונה השלישית של תוכנית המציאות "האח הגדול", בה סיימה במקום השני, ומאז היא לא מפסיקה להיות בכותרות. בימים אלה היא משתתפת בסדרה "חאנשי" ומגלמת אישה חרדית. בראיון בערוץ 13 היא שיתפה בקשר שלה לעולם המשחק וגם לדת.

"חרדים הם אנשים רגילים"

היא סיפרה על הקשר שלה לעולם המשחק: "פה בארץ פחות נותנים לי את הקרדיט, אבל למדתי משחק 10 שנים בלוס אנג'לס", היא מספרת. "סוף סוף קיבלתי תפקיד שאני יכולה להיות מישהו אחר, ולא ליהיא. תמיד כשהשתתפתי בטלויזיה הייתי אני, והפעם אני משתתפת בסדרה מוערכות. התגובות מטורפת ואני כל כך מאושרת".

כאמור, בסדרה היא מגלמת אישה חרדית, וגרינר מספרת: "חרדים הם אנשים רגילים, הם לא מתנהגים אחרת. יש חרדים שיכולים לדבר סרק, צחוקים, הומור שחור, מקללים. הם אנשים רגילים, אוקיי? זה לא היה לי קשה, במיוחד שהתפקיד באנגלית".

חרדים. ארכיון | צילום: Photo by Flash90

"יש דברים שאני הולכת איתם ויש דברים שפחות מדברים אליי, כמו בשר וחלב"

היא שיתפה להתפתעת המראיינים: "תמיד היה לי קשר עם דת. בחודש שביעי להיריון טסתי לאומן להתפלל ללידה טבעית אחרי קיסרית, וזה עבד. אני מאוד מחוברת. יש דברים שאני הולכת איתם ויש דברים שפחות מדברים אליי, כמו בשר וחלב, כי אני אוהבת אוכל ומאוד קשה לי לוותר, אבל אני מאוד מחוברת, אני יהודיה מאמינה, מתפללת לאלוהים. אני שומרת חגים".