צפו עם דמעות בעיניים: ליהי גרינר בבשורה משמחת לצופית גרנט

אחרי שאתמול אשת התקשורת צופית גרנט ביקשה סליחה מהאושייה ליהי גרינר, אותה תקפה אחרי אסון מירון, גרינר ענתה לגרנט עם דמעות בעיניים: "זה פגע בי יותר מהכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/22 13:01 כד באלול התשפב

עם דמעות בעיניים: ליהי גרינר בבשורה משמחת לצופית גרנט
צופית גרנט. ארכיון, צילום: רשת 13

סולחה בברנז'ה אחרי ריב מתוקשר: בעקבות אסון מירון ותגובה מעוררת מחלוקת ומזעזעת של האושייה ליהי גרינר, אשת התקשורת צופית גרנט השתלחה בגרינר. אתמול באווירת חודש הרחמים והסליחות,גרנט ביקשה סליחה.

בפוסט שכתבה בחשבון האינסטגרם שלה כתבה גרנט: "ליהי אני מבקשת את סליחתך, מתנצלת בפנייך מעומק ליבי ומקווה שתסלחי לי, היית שיעור מאד משמעותי בחיי, בזכותך לא מעזה להיות תגובתית יותר ושוקלת מילים באופן אחראי. בזכותך מבינה כמה הרשת זקוקה לעדינות יותר מצדקנות. בזכותך מבינה יותר מאי פעם מהי אחריות ואת משמעות המשפט ״החיים והמוות ביד הלשון״.

ליהי גרינר לצופית גרנט: "כזאת עוצמתית וחזקה"

אחרי כמה שעות הגיעה התגובה המרגשת של גרינר, שהחליטה לסלוח, "אני רוצה להגיד שזה הכי ריגש אותי בעולם. באסון מירון כל הבלאגן התקשורתי, לא עניין אותי אף סלב ולא נגע בי, וכשראיתי שצופית כתבה מה שכתבה זה פגע בי יותר מהכל. את האישה הזאת אני הכי הערכתי. כזאת עוצמתית וחזקה שזה פגע בי הכי הרבה מכל תגובה", כתבה גרינר.

"לא חשבתי לעולם שדבר שכזה יקרה"

 גרינר הוסיפה: "לקבל התנצלות כזאת ממנה זה הכי מרגש וברור שאני מקבלת כי אני הכי רציתי את זה. לא חשבתי לעולם שדבר שכזה יקרה, אבל באמת תודה, אני ממש מעריכה את זה, צופית  אני מאוד מעריכה את ההתנצלות שלך ולגמרי מקבלת את הסליחה.  שיהיה לכולנו שנה טובה".