ענהאל שמואלי מתקשה לחיות עם הכאב: "איבדתי שליטה"

מספר חודשים מהתאונה של הבלוגרית, והכאב עדיין מלווה את חייה. בסטורי חשוף היא משתפת בהתמודדות, בקשיים, ומגלה מאיפה היא שואבת את הכוחות להמשיך הלאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/23 12:08 יא בטבת התשפג

ענהאל שמואלי מתקשה לחיות עם הכאב: "איבדתי שליטה"
ענהאל שמואלי , צילום: ללא

כמעט שנה עברה מאז התאונה של ענהאל שמואלי, מנטורית זוגיות, בה רכבה נהרס כליל וחייה ניצלו בנס. לפני כמה חודשים ענהאל שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה כיצד התאונה שינתה את חייה ואת אופי הזוגיות שלה, ומלווה אותה בכל יום. הכאבים המשיכו גם חודשים לאחר מכן, וענהאל נאלצה להתמודד עם קשיים בתפקוד ובהליכה.

"בלי שום הכנה אני פוגשת את הכאב"

בסדרת סטורי שהעלתה לאינסטגרם, שיתפה היום (ד') הבלוגרית, "אני חיה ביקום מקביל". שמואלי מספרת שהיא מנהלת את חייה כרגיל, קובעת תכניות ומנסה להשתלט על הכל, אך, "בלי שום הכנה אני פוגשת את הכאב". היא מדברת על כאב פיזי אך גם על כאב נפשי, ומספרת כי, "איבדתי שליטה על החיים שלי פעמיים, פעם אחת בתאונת דרכים ופעם נוספת בכל פעם שהכאב בא לבקר".

"קשה לי לשלוט על החיים שלי"

שמואלי פונה לעוקבים שלה בתסכול, "כולם אומרים לי ללמוד לחיות עם הכאב, אבל איך אפשר?!" היא מוסיפה ומסכמת,  "כי כרגע הדבר היחיד שאני לומדת מהתקופה הוא להיות ברגע. כשאת שמחה תהיי שמחה, כשכואב תכאבי, גם אם זה משתנה מדקה לדקה". שמואלי קיבלה שלל תגובות חמות ומחבקות, ושיתפה בסטורי נוסף בדמעות, "אני רוצה שתדעו שאני מעריכה את ההודעות האלה, אני נמצאת בתקופה שמאוד קשה לי לשלוט על החיים שלי, וזה נותן לי כוח".