שולי רנד מסביר מדוע ביצע שיר של זמר אחר

הזמר המוכר שיתף את הקהל ברגע אינטימי וסיפר על זיכרון מימי ילדותו, בו ועל הקונפליקט שהחל בעקבות פטירת אחיו הגדול אהרל'ה. "הבלבול של ילד קטן שלא מבין איך טוב גמור מתורגם לרע מוחלט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/23 12:28 יא בטבת התשפג

שולי רנד מסביר מדוע ביצע שיר של זמר אחר
צילום: אריאל אוחנה

הזמר והיוצר שולי רנד נוהג לשתף במהלך הופעתו את הקהל ברגעים אינטימיים, ובסיפורים אישיים. כך למשל עשה בקטע שהעלה לאינסטגרם לקראת ההופעה "תשליך" שתתקיים הערב (ד'), באולם זאפה. הזמר חוזר בפוסט לזיכרון ילדותו ומזכיר את אחיו הגדול אהרל'ה שנפטר לפני מספר שנים. רנד מצרף קטע מתוך המופע בו הוא שר את שירו של עמיר לב, "כביש 1".

בתחילת דבריו כתב הזמר: "את הקטע הזה מתוך "כביש 1" של עמיר לב הגאון, אני שר במופע תשליך בשלב שאני מתאר איך אחי הגדול אהרל'ה ז"ל עוזב אותנו ומסתלק לעולם שכולו טוב". רנד משתף על הקונפליקט הגדול בעקבות פטירת אחיו: "הבלבול של ילד קטן שלא מבין איך טוב גמור מתורגם לרע מוחלט, הוא הקונפליקט שהשפיע על ילדותי". 

צופית גרנט מפרגנת: "אין מופע כזה בכל העולם כולו"

היוצר חתם את הפוסט עם מילות השיר, המתארות את תחושת הגעגוע לאחר האובדן: "ואני יודע שבבית הוא מביט אלייך מהקיר.. היית נותנת הכל שוב לשכב דואגת, לחכות שהוא יחזור". אשת התקשורת צופית גרנט מתחזקת עם שולי זוגיות במשך שנה לאחר שנישאה לו בחתונה מרגשת. גרנט הגיבה בתגובות לפוסט כי היא בהתרגשות לקראת המופע וכתבה: "אין מופע כזה בכל העולם כולו".