הנסיך הארי שוב פותח הכל מול המצלמות: "רוצה את אבא שלי בחזרה"

אחיו של יורש העצר הבריטי פתח במסע שיווק לקראת יציאתו לאור של ספר זכרונותיו, ובראיונות לכלי תקשורת מרכזיים הוא מדבר על הנתק המשפחתי, "זה לא היה אמור להיות כך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/23 15:12 י בטבת התשפג

הנסיך הארי שוב פותח הכל מול המצלמות: "רוצה את אבא שלי בחזרה"
הנסיך הארי ומייגן מרקל, צילום: shutterstock

בני משפחת המלוכה הבריטית שוב זוכים לסיקור בלתי פוסק בתקשורת העולמית, וגם הפעם הנסיך הארי אחראי לסערה. אחרי שבחודש שעבר שודרה הסדרה הדוקומנטרית עליו ועל רעייתו מייגן מרקל בנטפליקס, עכשיו מגיע תורו של הספר. לקראת פרסום ספר זכרונותיו, "Spare", העניק הנסיך מספר ראיונות לכלי תקשורת מרכזיים וסיפר על הקרע המשפחתי שהוביל לפרידתו מבית המלוכה. 

בפרומו לקראת הראיון שישודר בשבוע הבא, מספר בנו של מלך בריטניה לגרדיאן על הגעגוע למשפחה. "הייתי רוצה לקבל את אבא שלי בחזרה, הייתי רוצה לקבל את אח שלי בחזרה", הוא משתף ומוסיף, "זה לא היה אמור להיות כך". 

במהלך הסדרה הדוקומנטרית חשף הנסיך את שיחתו עם רבה הראשי של לונדון שניהל בהיותו בן 20 לאחר שעורר סערה בקהילה היהודית בבריטניה כשהתחפש לחייל נאצי במסיבה."זו כנראה אחת מהטעויות הגדולות בחיי", אמר הארי, "כל כך התביישתי אחר כך. רק רציתי לתקן את העוול". ישבנו ודיברנו עם הרב הראשי של לונדון, זה השפיע עליי עמוקות". כתיקון למעשה, החליט הארי להיפגש עם ניצולי שואה. "נסעתי לברלין ודיברתי עם ניצול שואה. יכולתי להתעלם מזה ולהמשיך הלאה וכנראה לחזור על אותן טעויות, אבל למדתי מזה", אמר הארי.