תפרסם בלי השם שלי: גיא הוכמן שיתף אבל הגולשים שמו לב לטעות הקורעת

הקומיקאי שאוהב לשגע את כולם פרסם את נתוני הצפייה שלו מהשנה האחרונה, אבל הגולשים שמו לב רק לדבר אחד, פרטיו של הסוכן שביקש שלא יופיעו בפרסום

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/23 14:45 ט בטבת התשפג

תפרסם בלי השם שלי: גיא הוכמן שיתף אבל הגולשים שמו לב לטעות הקורעת
גיא הוכמן, צילום: ללא

הטעות הקורעת של גיא הוכמן: הקומיקאי גיא הוכמןרגיל לעצבן אנשים במסגרת הסרטונים שהוא עושה מכל מיני מוקדים נפיצים כמו הפגנות ומגרשי הכדורגל. אבל היום (ב') הוא התעסק עם הסוכן האישי שלו. הוכמן פרסם היום ברשתות את נתוני המדיה שלו אותם שלח הסוכן, אבל הגולשים העירניים שמו לב לבקשה המיוחדת של הסוכן שלו.

הפוסט והטעות הקורעת של גיא הוכמן:

הוכמן פרסם הבוקר צילום של המייל שלו אותו קיבל מהסוכן האישי וכתב: "מייל בוקר מהסוכן. ריגשתם! תודה תודה תודה" בתמונה נראים נתוני הצפייה של הקומיקאי בשלל הרשתות בשנה האחרונה שהגיעו למעל 113 מיליון צפיות ברשתות. בתחתית המייל כתב לו הסוכן: "אני כ"כ גאה בך ואם אתה מפרסם את זה, תעשה לי טובה, בלי השם וטלפון שלי רק נתונים!". 

כשגיא הוכמן טס לאוקראינה, צפו:

הגולשים הפנו את תשומת ליבו: "אבל הוא ביקש יפה"

הגולשים ברשת שמו לב לטעות הספק מכוונת ספק רשלנית של הוכמן וכמובן הפנו את תשומת ליבו. "אבל הוא ביקש יפה, בלי השם" כתבה אחת הגולשות ורבים הגיבו תגובות דומות. הוכמן עצמו לקח את העניין בדרכו הייחודית וכתב בתגובה: "שכחתי לצרף את המספר. 052538164 תוסיפו גם 8". 

הוכמן עם אוהדי איראן

הוכמן עם אוהדי איראן צילום: צילום מסך