"זה חזק ממני": גיא הוכמן מתכנן סיבוב שני בקטאר

אחרי שחזר לארץ מהמונדיאל בעקבות סרטונים ותמונות שלו במדים שהופצו ברשת, נראה כי הקומיקאי לא מתכוון לוותר על סרטון בגמר גביע העולם | כמה לייקים הוא ביקש?

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/22 09:05 כד בכסלו התשפג

"זה חזק ממני": גיא הוכמן מתכנן סיבוב שני בקטאר
הוכמן עם אוהדי איראן, צילום: צילום מסך

הבדרן ואושיית הרשת, גיא הוכמן, מרבה לתעד את עצמו באירועים שונים תוך שהוא מראיין את המשתתפים ומוציא מהם אמרות שפר בדרכו הייחודית. הוכמן בחר לשים נפשו בכפו ולהגיע למונדיאל בדוחה שבקטאר, ונראה שסיבוב אחד לא הספיק לו.

"זה חזק ממני"

"זה חזק ממני", הוא כתב ברשתות החברתיות. "אם יש פה 100 אלף לייקים אני טס חזרה לקטאר לצלם סרטון בגמר". באינסטגרם התמונה עלתה במוצאי השבת וכבר הספיקה לצבור עשרות אלפי לייקים. כזכור, הוא חזר לארץ אחרי שסרטון שלו במדים שהופץ ברשת על ידי עיתונאית ערביה.

אביה הוכמן מרגיע: "הוא אבא הכי אחראי בעולם"

בראיון לחדשות 12, סיפרה אביה הוכמן, אשתו של גיא, מתי איתותי האזהרה החלו. "כשהתקשורת הזרה נכנסת לעניינים, כשאני רואה חשבונות אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים, מתחילים להפיץ את הסרטונים של גיא ואת העשייה שלו, שם אני מבינה שזה הולך רחוק, מפיצים שקרים זה נהיה כדור שלג שלנו אין שליטה עליו ושם זה מתחיל להיות מפחיד", אמרה אביה.

הוכמן באוקראינה. איך יהיה בטורקיה?

הוכמן באוקראינה. נכנס לאש

עוד הוסיפה ואמרה כי "גיא לא נסע לסוריה ונופף בדגל ישראל, הוא טס למדינה שיש לנו את הזכות המלאה להיות בה בתקופת המונדיאל. והוא לא מתבייש במי שהוא. בתור בן אדם יהודי וישראלי, אנחנו כאן להישאר, היינו שם במקום שאנחנו מתביישים וחוששים והוא לא עושה את זה".

אביה נשאלה האם הוא הגזים יותר מדי והיא ענתה תשובה נחרצת. "לא מסכימה. הסרטון שגיא שעושה שלום עם האיראנים מראה מציאות לגמרי אחרת, ומראה אהבה שאנחנו מקבלים. אפשר להגיד עליו הכל, הוא אבא הכי אחראי בעולם ולא היה לי ספק שהדבר שהכי חשוב לו זה לחזור לזרועות של רום. ברגע שבאמת ראינו שמשהו מתחיל לצאת משליטה, גיא לקח את עצמו והחזיר את עצמו לארץ", אמרה אשתו של הקומיקאי.