נרקיס מזכירה לעצמה שאין שום ייאוש בעולם

היוצרת האהובה חוגגת עוד שיר חדש בפתח השנה האזרחית החדשה ולא מפחדת מהפחד, "אנחנו לא לבד, לכל דבר בעולם יש תכלית ולבסוף נמצא את הדרך חזרה לעצמנו ואליו" | האזינו

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/23 11:23 ט בטבת התשפג

נרקיס מזכירה לעצמה שאין שום ייאוש בעולם
נרקיס, צילום: תום עמוס

אחת מהיוצרות הדתיות הכי מוכרות ומצליחות בישראל, נרקיס, לא מפסיקה לחגוג. אחרי שזכתה בפרס שיר השנה של אקו"ם על השיר "הולכת איתך" וכבשה את תחנות הרדיו ומצעדי ההשמעות עם להיטיה הגדולים, נרקיס מוציאה הבוקר שיר ראשון חדש לשנת 2023 שמגיע בדיוק בזמן בשביל לחמם לכולם את החורף – "אין לנו סוף".

"השיר ירד לכאן כדי לטעת בנו תקווה" 

את השיר כתבה נרקיס ביחד עם סתיו בגר וצליל קליפי, ועל תהליך הכתיבה סיפרה כך: "זה שיר שירד אלינו בעוד חיבור מדהים ביני לבין צליל קליפי והמפיק סתיו בגר. השיר הזה בא לעודד אותנו להיות, לחיות ולייצור למרות הפחד, כי מי שמפחד מהפחד - גם לא רוקד בזריחה. ובעיקר להזכיר לנו להתקרב לאותנטיות שלנו - למי שהיינו פעם, ולהבין שגם אנחנו יוצרים את התמונה של החיים שלנו. אך יותר מכל, זה שיר שירד לכאן כדי לטעת בנו תקווה, כי לא משנה כמה שלפעמים המצב נראה קשה, אבוד או כואב, אנחנו לא לבד, לכל דבר בעולם יש תכלית ולבסוף נמצא את הדרך חזרה לעצמנו ואליו. ולכן, אין שום, אין שום ייאוש בעולם. תודה לשותפים שלי ליצירה הזו אין מתרגשת ממני, תודה". 

מילות השיר אין לנו סוף

בלילות בלי ירח
תמיד אמרתי לך
מי שמפחד מהפחד
גם לא רוקד בזריחה
זוכרת מאיפה באתי
איך הכדור הסתובב
פעם למעלה פעם למטה
אולי עדיף שנשב

פיזמון:
אין לנו סוף 
אתה תהיה לי ים 
ובשבילך אני חוף  
שנינו ציירים של התמונה 
כחול צהוב 
רוקדים במים 
אני פה 
מצאתי את הדרך חזרה

אין שום יאוש בעולם

בלילות של ירח
איך בא לי להתקרב
אל מי שהייתי פעם
שדות שרצתי בהם

אין שום יאוש בעולם