שמיניסט סרוג מהשומרון זכה באות לנוער מתנדב

תלמיד ישיבת השומרון, שלם אייזיק, נבחר על ידי המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך כזוכה בפרס לאות המתנדב: "פועל בצניעות וענווה ומהווה מגדלור עבור התלמידים והצוות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/23 17:06 ח בטבת התשפג

שמיניסט סרוג מהשומרון זכה באות לנוער מתנדב
שלם אייזיק, צילום: המינהל לחינוך התיישבותי

כבוד. המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך העניק לתלמיד כיתה י"ב בישיבת בני עקיבא השומרון, שלם אייזיק, את האות לנוער מתנדב על שם אלעד ריבן ז"ל לשנת תשפ"ג. אייזיק חתום על מספר פרויקטים חברתיים עליהם קיבל את הפרס היוקרתי.

בין הפרויקטים של שלם: מיזמי חסד, פעילות לחיילים, הקמת בית מדרש

שלם מארגן מיזמי חסד לנזקקים, מפעיל פעילויות יישוביות למען חיילי צה"ל המשרתים בשומרון, הקים בתי מדרש ללימוד בישיבה ומוביל גרעין המתנדבים בהר ברכה שם הוא מתגורר. בימים אלו שלם מארגן קמפיין התרמה להכנסת ספר תורה לזכר שלושה מבוגרי הישיבה עודד הגר, רב בצלאל ראטה, ונתנאל כהן זיכרונם לברכה.

הרב עמיחי גורדין, מעתה ראש הישיבה

תלמידי ישיבה. ארכיון | צילום: גרשון אלינסון

אות המתנדב ניתן על שמו של הנער אלעד ריבן ז"ל, שהתנדב ב'צופי האש' ונספה באסון הכרמל. האות מוענק מידי שנה לבני נוער מצטיינים בתרומה לקהילה.

"שלם פועל בצניעות וענווה"

הרב יעקב בר-און, ראש ישיבת השומרון, מספר על תלמידו: "שלם פועל בצניעות וענווה, ומהווה מגדלור עבור התלמידים האחרים והצוות כולו. הוא מגלם באישיותו ובמעשיו את כיוון החינוך בישיבה, מטרת האדם לחיות בתודעת שליחות למען האומה הישראלית. משפחת הישיבה מברכת אותו על היבחרו".

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי ופנימייתי במשרד החינוך, הוסיפה: "שלם מגלה יוזמה ועשייה חברתית שהרשימו את ועדת הפרס במינהל. היוזמות הרבות שמוביל הנוער המתנדב מחזקות את הערבות ההדדית ומעצימות את השינוי החברתי החשוב בימים אלה".