שיהיה בהצלחה: עידן עמדי מפרסם אלבום חדש ומכוון לפסגה אחרת לגמרי

המוזיקאי והשחקן שלקח הפסקה לחשוב חוזר עם תובנות, משחרר אלבום ומודיע על יציאה למסע טיפוס על אחד ההרים הגבוהים בעולם: "לתת לחוויות חדשות להכנס פנימה וגם ללמד את עצמי להנות ולהתרפק לרגע על ההצלחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/22 13:35 ה בטבת התשפג

שיהיה בהצלחה: עידן עמדי מפרסם אלבום חדש ומכוון לפסגה אחרת לגמרי
עידן עמדי, צילום: Flash90

בחודש מאי השנה הודיע הזמר והשחקן המצליח כי הוא לוקח הפסקה. "היי חברים, השנה האחרונה הייתה עמוסה בכל טוב", כך כתב והודיע כי הוא יוצא מכבה את הפלאפון ומתנתק, היום (ה') הוא משחרר אלבום חמישי ומספר על התובנות איתן חזר והאתגר הבא שלו.

האתגר הקיצוני של עידן עמדי

הוא פרסם פוסט ארוך ברשתות ובו הוא מספר על ההפסקה שלקח. "לפני כמה חודשים לקחתי הפסקה מהכל, לסדר את המחשבות לקראת ההמשך, לתת לחוויות חדשות להכנס פנימה וגם ללמד את עצמי להנות ולהתרפק לרגע על ההצלחה".

אחרי המילים הללו, עמדי בישר לעוקביו כי הוא יוצא למסע טיפוס אתגרי במיוחד. "רגע לפני שאני ממריא למסע לטיפוס אחד ההרים הגבוהים בעולם, משאיר לכם את המתנה הזו וגם אומר תודה, שאתם כאן, שאתם מקשיבים, שהראש שלכם חושב והלב מרגיש".

הר האוורסט

הר האוורסט צילום: shutterstock

"לנסות לשנות גם אם זה לא מגיע עם מחיאות כפיים בקצה"

על האלבום החדש הוא מספר: "אתם מכירים כבר את כל השירים שם, הכרתם אותם בהדרגה, ואני כתבתי בהתאם לשינויים והגלים בחיי ומסביבי. כשיצא השיר הראשון ׳מה את מרגישה׳ גרתי על יד הים, עוד לא הייתי אבא, העולם עוד נע באופטימיות ובאדישות לפני שהגיעה הקורונה".

"ארבע שנים של כתיבה בתוך הר הגעש הזה מגיע לסיומו היום", הוא ממשיך. "אני מספר באלבום הזה על האהבה שלי, על החששות שלי, על הקושי להשאר אמיתי, לא להתמכר למרדף, לנסות לשנות, גם אם זה לא מגיע עם מחיאות כפיים בקצה".


(זוכר כמעט הכל)