אמילי עמרוסי מתקשה לעכל: "אין ולא יהיה כמוהו"

אשת התקשורת הסרוגה אמילי עמרוסי ספדה הבוקר לזקן רבני הציונות הדתית וסיפרה על מפגש משותף איתו ערב הגירוש מגוש קטיף: "היה לו אכפת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/22 11:18 ג בטבת התשפג

מותו של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן לא השאיר אף בוגר של הציבור הדתי לאומי אדיש, אשת התקשורת אמילי עמרוסי ספדה לו ברשתות החברתיות וסיפרה מה התכונה שלו שהכי בלטה בעשרות שנות העשייה שלו. 

"הוא היה זמין וחזר לטלפונים כי היה לו אכפת"

עמרוסי שיתפה בפייסבוק: "התאבלתי אתמול עם בני השבט הרחב שלי. יש לנו רבנים מצוינים, נבונים וגדולים להנהגה - הרב אליעזר מלמד והרב שמואל אליהו והרב דוד סתיו. אבל אין ולא יהיה כמו הרב דרוקמן".



אשת התקשורת סיפרה על רגע אחד שזכור לה במיוחד: "לפני עקירת היהודים בקיץ ההוא, ערכנו כינוס עם עשרות רבנים, הייתי האישה היחידה באולם. הרב דרוקמן היה, כמובן. אני לא זוכרת מה אמר. אני זוכרת את ההגדרה שמישהו אחר נתן לו - אולי היה זה חנן פורת? - הרב דרוקמן הוא יהודי אכפתניק".

לסיום כתבה: "האזנתי אתמול להספדים, קראתי עליו. הוא באמת היה אכפתניק. הוא היה זמין וחזר לטלפונים כי היה לו אכפת, והגיע לשמחות ולוויות כי היה לו אכפת, ומסר שיעורים גם בזקנתו מתוך אכפתיות לתלמידים, ונצרד למען ארץ ישראל כי היה לו אכפת ממנה, חיבק את ספר התורה מתוך אכפתיות, ושלח את תלמידיו לתקן עולם, להביא יהודים מקצווי ארץ, ליישב את ההרים, לשרת בצבא, ולהידבק בתכונה הבלתי מגניבה הזאת: להיות זה שאכפת לו. יש ציניות בעולם. ויש אינטרסים. ויש תככנות. ויש הרב דרוקמן. והיה לו אכפת".

הרב יצחק נריה סופד לרב דרוקמן ומספר על הקשר המיוחד