"סגולת הפתק": יעל צין חושפת מה עומד מאחורי הנס הפרטי שלה

כמו רבים אחרים בעם ישראל, חגגה אשת התקשורת יעל צין את נר שמיני של חנוכה וציינה את הסגולה המיוחדת של כתיבת הפתק ב"זאת חנוכה". שנה אחרי היא שיתפה את העוקבים בהיריון עליו כתבה בפתק

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/22 17:39 ב בטבת התשפג

"סגולת הפתק": יעל צין חושפת מה עומד מאחורי הנס הפרטי שלה
יעל צין, צילום: חיה בנדר

יעל צין חושפת את הנס הפרטי: סגולה מיוחדת התפשטה בשנים האחרונות בעם ישראל - סגולת הפתק בנר שמיני של חנוכה. רבים כותבים בליל הדלקת הנר השמיני פתק ובו כותבים בקשות לשנה הבאה, בתקווה כי גם עליהם יחול הנס לו הם ייחלו. גם אשת התקשורת יעל צין כתבה בשנה שעברה פתק והשנה היא משתפת את עוקביה בנס הגדול שקרה לה. 

הפוסט המרגש של יעל צין:

"סיפור אישי מצמרר ומרגש" היא פותחת בפוסט שכתבה באינסטגרם, "מתרגשת לשתף אתכם בחלק קטן מתוך הפאזל השלם שאחשוף לאט, כי קשה לי ממש. ב-"זאת חנוכה" כל שנה הכל צף לי מחדש והערב התיישבתי לכתוב, החלטתי לשתף כדי לחזק את כולנו". 

צין משתפת באומץ: "אי וודאות לגבי הבאת ילדים בהמשך"

"זכיתי ב"ה לבת, מיכל שהפכה אותי לאמא בפעם הראשונה בחיי" ממשיכה צין בפוסט, "ב"ה מאז נולדו יאיר ואוריאל ומה שלא כולם יודעים זה שליצחק בעלי גילו גידול" משתפת צין באחד הרגעים הקשים בחייה, "עברנו מסכת בדיקות טיפולים ניתוחים וכמובן, הקטע הכי מפחיד בכל התהליך היה האי וודאות לגבי הבאת ילדים בהמשך". 

יעל צין

יעל צין צילום: ללא

"שמעתי על הסגולה המדהימה, של המסורת בערב הדלקת הנר השמיני של חנוכה, יש עת רצון מיוחדת, בה יש סגולה לשים פתק בחנוכייה לקראת השנה הבאה. בזאת חנוכה בשנה הבאה, פותחים את הפתקים ומגלים האם בשנה החולפת המשאלות שכתבנו בפתק התגשמו"

"אני מחזיקה את הפתק ביד ואני רואה את הבקשה והדמעות"

"רשמתי לבורא עולם שאני מתחננת להכנס להריון ולזכות בילד/ה נוסף בבריאות עם כוחות לעוד בעז"ה 
וכעת אני רועדת מהתרגשות" כותבת צין על הרגעים המדהימים, "כי כן, אני מחזיקה את הפתק ביד ואני רואה את הבקשה והדמעות. תודה לך בורא עולם על הריון נוסף , שום דבר לא ברור מאליו בחיים, 'המחדש בטובו בכל יום תמיד מעשה בראשית'. 'זאת חנוכה' יום ענק שפשוטי עם פועלים מה שצדיקים גמורים פועלים בר"ה ויוה"כ".

צין מסיימת את הפוסט וכותבת על הסגולה המיוחדת של הנר השמיני: "הנר השמיני - מעל הטבע, שנזכה לרשום גם השנה את המשאלה שחשובה לנו כ"כ ולזכות לניסים מעל הטבע. בורא עולם רק מחכה שנפנה, שנאמין והוא נותן בשפע, מתרגשת יחד אתכם". צין מסיימת בבקשה מהעוקבים: "רשמו לי את הניסים שלכם/ן ויחד נעשה 'פרסומי ניסא'".