אשת התקשורת יעל צין הותקפה מילולית: חוויה מזעזעת

המשפיענית והעיתונאית החרדית נוהגת לשתף את עוקביה באירועים מרגשים וברגעים שגרתיים והפעם סיפרה על החוויה הקשה שעברה יחד עם בעלה כאשר שני עוברי אורח קיללו אותם רק בגלל חזותם החרדית

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/22 22:32 כ בכסלו התשפג

אשת התקשורת יעל צין הותקפה מילולית: חוויה מזעזעת
יעל צין, צילום: חיה בנדר

העיתונאית ואשת התקשורת החרדית יעל צין נוהגת להקדיש את זמנה לעיסוקים חשובים על סדר היום הציבורי. הפעם, העיתונאית שיתפה בעמוד הטוויטר שלה בחוויה הקשה כאשר היא הלכה ברחוב יחד עם בעלה וספגה קללות משני עוברי אורח רק בגלל חזותם החרדית.

"קשה לי לשתף. אבל הבוקר חוויתי סיטואציה פשוט מזעזעת אני הולכת ברחוב עם בעלי ו-2 גברים פותחים עלינו בצרור קללות 'אתם החרדים גנבים, אוכלי חינם, לא משלמים מיסים דוחים מלוכלכים תחזרו לשטיבל' ועוד קללות מחפירות ומלוכלכות שאחסוך מכם כאן. למה זה מגיע לנו?", כתבה צין.

המהפך של אשת התקשורת יעל צין

לפני יומיים, העלתה צין פוסט הומוריסטי על השינוי המהותי שהחליטה להציג מול המסך, המעבר מפאה למטפחת. עבור אישה חרדית לא מדובר בעניין של מה בכך, במיוחד כאשר הפאה היא חלק בלתי נפרד מהמראה הקלאסי, ולרוב תעלה הרבה יותר מאשר מטפחת בד או כיסוי ראש אחר. 

רק בחודש אוקטובר האחרון חשפה צין בפני עוקביה באינסטגרם הריון נוסף, כאשר בני הזוג מתכוננים לילדם הרביעי: "אחרי שאתם כבר חופרים לי תקופה ובצדק... החלטתי ביום שישי האחרון לשלוף מתא הכפפות ברכב את השלט המאובק מלפני כמעט שלוש שנים... 'תינוק ברכב', כי בעז"ה יתברך תינוק חדש בדרך". צין המשיכה וכתבה בהתרגשות: "שנה חדשה ובשורה חדשה, מודה לריבונו של עולם על הניסים והחסדים שעושה עמנו בכל רגע ורגע".