חולדאי על ההופעה שהופסקה: "לא נשלם" | אביב גפן עקץ

ראש עיריית תל אביב-יפו התייחס להחלטה של הקומיקאי אסי כהן להפסיק את הופעתו בעקבות ביקורת מהקהל ואמר כי "מי שלא סיפק שירות על הבמה - לא משלמים לא" | אביב גפן עקץ: "כמו שתל אביב נראית גם אתה עזבת עיר באמצע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/22 08:46 א בטבת התשפג

חולדאי על ההופעה שהופסקה: "לא נשלם" | אביב גפן עקץ
חולדאי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מספר ימים חלפו מאז שהקומיקאי והשחקן אסי כהן ירד מהבמה בעקבות כמה צופים שלא אהבו את הבדיחות שסיפר על טבעונים. ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי התייחס לאותו מופע סטנד-אפ שנערך לעובדי עיריית תל אביב, ואמר כי הוא לא מתכוון לשלם לכהן.

אתה רגיל רק לתגובות חיוביות?

חולדאי ביקר את התנהלותו של הקומיקאי במהלך ריאיון ב"חדשות 13": "אצלנו בתיאטרונים, לא מפסיקים את ההצגות כשיש חלק מהקהל שעוזב... מה זו הפריווילגיה הזו שבגלל שמישהו יצא מהאולם -  יש 600 איש באולם - 20 יצאו. למה הפריווילגיה הזו לעזוב את ההופעה, מה, כי לא היה לך נוח? מה, אתה רגיל רק לתגובות חיוביות? אני חושב ששאולי לא עמד במחויבות הבסיסית של אדם שמופיע על במה והיה צריך להמשיך למרות מה שאמרו לו. זה כל הסיפור".

לשאלה האם בעירייה יתבעו את כהן, השיב חולדאי: "לא אנחנו לא תובעים, מה אנחנו נתעסק איתו? אנחנו גם לא נשלם על הופעה שלא בוצעה, זה מובן מאליו. מי שהיה צריך לספק שירות על הבמה ולא סיפק שירות על הבמה, לא משלמים לו".

כמו שהעיר נראית

הזמר והיוצר התל אביבי אביב גפן, שמע את דבריו של ראש העיר, ועקץ אמש בחשבון הטוויטר שלו: "הבנתי שחולדאי לא רוצה לשלם לאסי כהן כי הוא עזב את המופע באמצע. כמו שתל אביב נראית גם אתה עזבת עיר באמצע ועדיין אנחנו משלמים".