"עם כל הכבוד זו אשמתו של אסי כהן"

הרב חיים נבון התייחס לסערה בה הקומיקאי אולץ לרדת מהבמה לאחר שצחק על צמחוניים: "הוא היה צריך להגביל את עצמו לנושאים שמותר ורצוי ללעוג להם, כמו דתיים, מתנחלים וימניים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/22 12:48 כו בכסלו התשפג

"עם כל הכבוד זו אשמתו של אסי כהן"
הרב חיים נבון, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

השחקן והקומיקאי אסי כהן הופיע אמש (ב') בפני עובדים ומתנדבים של עיריית תל אביב. הקהל המבוגר לא התחבר להומור המוכר של הדמות האייקונית שלו, "שאולי", ולבדיחות על צמחוניים, טבעונים, ובעלי חיים ועוד. לפי עדויות מהאולם, הקומיקאי ניסה לנהל את המופע הרגיל שלו תוך כדי שהוא ספג הפרעות וקריאות בוז. לאחר 10 דקות בלבד, כהן ירד מהבמה, כך על פי פרסום של "ערב טוב" עם גיא פינס.

הרב חיים נבון: עם כל הכבוד, זו אשמתו של אסי כהן

הרב חיים נבון, התייחס בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו לסערת אסי כהן וטען כי אם הוא היה צוחק על נושאים אחרים, כנראה הקהל לא היה מוחה נגדו. "אסי כהן נאלץ לקטוע את הופעתו בתל אביב, בגלל מחאות הקהל, אחרי שסיפר בדיחה על צמחונים", פתח הרב חיים את הפוסט.

צילום: Moshe Shai/FLASH90

הרב נבון הוסיף ואמר כי "עם כל הכבוד, זו אשמתו של כהן, כי הוא היה צריך להגביל את עצמו לנושאים שמותר ורצוי ללעוג להם: דתיים, מתנחלים, ימניים, תנ"ך, ארץ ישראל, אבות האומה, מסורת, דברים כאלה. אבל לצחוק על צמחונים?! עדיין יש דברים קדושים בעולם הזה", כתב הרב נבון.

חנוך דאום: "אתה איש מיוחד", רשף לוי: "גאונות רצופה"

הסלבס יצאו בהודעות תמיכה באסי כהן. הקומיקאי והסטנדאפיסט, חנוך דאום כתב:: "לא יודע מה נטרק שם בדיוק, אבל זו הזדמנות טובה לומר שאסי כהן הוא השחקן והקומיקאי הכי מדוייק בישראל, והדמות של שאולי היא אחת הדמויות המצחיקות, החשובות והגדולות ביותר בהיסטוריה של ישראל. תמשיך לשמח את עם ישראל אסי. אתה איש מיוחד".

השחקן והסטנדאפיסט, רשף לוי הצטרף לקולות התמיכה בכהן וכתב: "טוב אסי כהן הוא הקומיקאי הכי מצחיק בארץ. ראיתי את המופע שלו פעמיים ובעיני הוא גאונות צרופה. זה חכם וחם ומלא לב כי זה אסי. רוצו לראות".