הצלמת הסרוגה שחרכה את הרשת מגיעה לעיתון החשוב בעולם

אבישג שאר ישוב מתגלה כאחת הצלמות הכי מוערכות בישראל. אחרי שהתמונה בה צילמה את איילת שקד חרכה את הרשת וזכתה לשבחים רבים, עכשיו היא מגיעה לניו יורק טיימס

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/22 22:02 כח בכסלו התשפג

הצלמת הסרוגה שחרכה את הרשת מגיעה לעיתון החשוב בעולם
אבישג שאר ישוב. הישג מרשים, צילום: אבישג שאר ישוב

על הבמה הגדולה בעולם: הצלמת המוערכת אבישג שאר יישוב מציגה בתמונות שהיא מצלמת זווית ייחודית משלה שזוכות להרבה שבחים. לפני מספר חודשים, רגע לפני שמערכת הבחירות הסתיימה התפרסמה ברשת התמונה בה צילמה את איילת שקד ברגע של הרהורים. הרשת געשה מהתמונה שזכתה למאות שיתופים ותגובות אבל נראה שהשיא היה עוד לפניה. עכשיו התגלה כי תמונה של שאר ישוב מופיעה בסיכום השנה בתמונות של העיתון הכי חשוב בעולם, הניו יורק טיימס.

ההישג בניו יורק טיימס:

בפוסט בפייסבוק כתבה שאר יישוב: "אסירת תודה לראות את התמונה שלי מנובמבר האחרון ברשימת 2022 בתמונות של הניו יורק טיימס". בתמונה של שאר ישוב נראים שלושה חרדים בכניסה לאחת הקלפיות בבני ברק. לשאר ישוב, זהו לא ההישג היחיד כשרק היום היא זכתה במקום השני בתערוכת "עדות מקומית" על הצילום שעשתה עם המשורר ארז ביטון.

התמונה המפורסמת:

כאמור, שאר ישוב התפרסמה במיוחד אחרי הצילום ההוא של איילת שקד כשלאחריו כתבה בטוויטר: "אני מודה שאני לא ממש מתמצאת כאן בטוייטר ושממש לא צפיתי את כמות הציוצים בעקבות התמונה הזאת שצילמתי. אז לפחות למדתי עכשיו איך לצייץ בעצמי כדי לומר תודה רבה. גם המצולמת, איילת שקד הגיבה לצילום המיוחד וכתבה: "תודה לאבישג שאר ישוב שתפסה אותי ברגע נדיר של מחשבה".