צופית גרנט מסבירה: "אני מעדיפה רוב הזמן להתעסק באחרים"

צופית גרנט מסבירה בראיון מה מושך אותה בעיסוק בחייהם של אנשים אחרים ואומרת: "ריכוז עצמי הוא משהו נורא מדכא". ומסבירה מדוע נישואיה לשולי רנד התאים לה כמו כפפה ליד

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/22 14:10 כה בכסלו התשפג

צופית גרנט מסבירה: "אני מעדיפה רוב הזמן להתעסק באחרים"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

מגישת הטלוויזיה הפופולרית עוסקת בתוכניותיה בטלוויזיה בעיקר בחייהם של אחרים, בין אם זה בתוכנית 'אבודים' ו'ללא גבולות'. בראיון שנתנה למעיין אדם ב-103 FM מספרת גרנט על העיסוק הזה ומסבירה כי את מירב הכוחות בחייה היא שואבת ממה שהיא נותנת לאחרים: "ש רכוש אחד אצלי שממנו אני מפיקה הכול", שיתפה. "את ההורות הכי טובה שלי, את החברות ואת העשייה שלי בכל דבר שאני נוגעת בו, הרכוש הכי גדול שלי הוא מה שאני נותנת".

האזינו לדברים של צופית גרנט:

"ריכוז עצמי הוא משהו נורא מדכא"

"אני הדבר הכי לא מושלם בעולם, אין לי שום יומרה להיות מושלמת ואני גם לא רוצה", הסבירה גרנט והוסיפה את הסיבות לכך שהיא עוסקת רבות בחייהם של אנשים אחרים: "אם יש משהו אחד שלמדתי זה שריכוז עצמי הוא משהו נורא מדכא, אני מעדיפה רוב הזמן להתעסק באחרים. לא בגלל שאני בורחת, אני מתעסקת בעצמי המון. את לא מתאהבת בגיל שלי אם את לא עסוקה בעצמך" אומרת גרנט. 

על שולי רנד: "יש שם חיבור שנותן המון ביטחון ושקט"

גרנט גם חושפת בראיון על הזוגיות שלה ושל הזמר שולי רנד והחיבור בינהם: "יש שם חיבור שנותן המון ביטחון ושקט, הוא פשוט איש כל כך טוב, מתוק, עדין ואציל נפש שאין כדוגמתו, הוא בא לי כמו כפפה ליד. יש משהו דומה ברצונות ובהתנהגויות שלנו, אנחנו תופסים את העולם ואת החברה אותו דבר".

צופית ושולי גרנט

צופית ושולי גרנט צילום: Gershon Elinson/Flash90

"אני כאילו נמצאת במקום טיפה יותר בטוח ממנו" אומרת גרנט ומסבירה, "אבל החיבור הוא עמוק באמת והוא משנה הכל. כל אחד יכול למצוא מישהו אחד שהוא יכול לעזור לו לעבור את הקושי, את התקופה הממוטטת. כשאתה מוצא מישהו שאתה יכול לעזור לו ביציאת מצרים שלו, אתה מרוויח המון". 

"שבת היא טריטוריה מאוד חזקה"

גרנט אף התייסה בראיון לחייםכזוג מעורב עם אדם דתי: "אני ממש אף פעם בלי כיסוי ראש" היא אומרת, "אני מסתובבת עם סרטים כבר שלושים שנה. אני שומרת שבת כי שבת היא טריטוריה מאוד חזקה, אז אני שומרת עם שולי שבת ואני נמצאת שם. אבל אם אני לא אעשה, אף אחד לא נכנס לי לזה, גם לא שולי. אבל לידו לא יהיה מצב שאני לא אעשה את השבת, יש פלטה ויש הכל למהדרין. אבל אם אני יהיה לבד, זה העולם שלי".