"הראשונה ששמרתי בחיי": עיתונאית הספורט שמרה שבת בזכות מסי

הדר יעקבי, כתבת ערוץ הספורט, התחייבה כי תשמור שבת במידה וארגנטינה תנצח את הולנד ברבע גמר המונדיאל. היא קיימה את ההתחייבות ובמוצאי השבת שיתפה בתחושות: "הייתי נוכחת בסיטואציה, זה היה מרענן ומרגיע כמו מדיטציה ארוכה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/22 20:35 כג בכסלו התשפג

"הראשונה ששמרתי בחיי": עיתונאית הספורט שמרה שבת בזכות מסי
צילום: shutterstock

מונדיאל 2022: גביע העולם בקטאר כבר כונה "מונדיאל ההפתעות", אבל לסיפור כזה לא ציפינו. כתבת ערוץ הספורט, הדר יעקבי, שמרה שבת בפעם הראשונה בעקבות משחק רבע הגמר של מסי וארגנטינה מול הולנד.

"שיחה צפופה עם אלוהים"

ביום שישי האחרון שיתפה יעקבי בטוויטר בהסכם שלה עם בורא עולם: "זה הזמן לשתף שבפנדלים מול הולנד היתה לי שיחה צפופה עם אלוהים בה הבטחתי לשמור שבת השבוע אם נעפיל. יום לפני גמר לא מרגיש לי כמו זמן טוב לבחון את סוגיית קיום האלוהות אז מפה לשם נתראה במוצאי שבת".

למי שהספיק לשכוח, ארגנטינה כבר הובילה 2:0 אך בדקות האחרונות של המחשק הולנד הצליחה להשוות והמשחק הלך לפנדלים. מסי הבקיע את הפנדל הראשון, לאוטרו מרטינס את האחרון, ארגנטינה הדיחה את הולנד בדרך לחצי הגמר ושלחה את יעקובי להתכונן לשבת הראשונה שלה.

"זו היתה השבת הראשונה ששמרתי בחיי"

במוצאי השבת היא בחרה לשתף את עוקביה בתחושות: "זו היתה השבת הראשונה ששמרתי בחיי. כמו אחרונת הפושעים, אני מהזן שמאמין באלוהים רק כשהוא צריך טובה. אז לא, אלוהים לא נגלה אלי בשבת ולא ראיתי את האור".

שבת ראשונה | צילום: shutterstock

אולי אלוהים לא נגלה אליה, אבל היא כתבה מה היא כן הרגישה: "הייתי נוכחת בסיטואציה, ואני לא זוכרת מתי זה קרה לאחרונה. קראתי ספר בריכוז, ניהלתי שיחות בקשב, התחברתי לרגשות שהם לא רק לחץ מעבודה או פומו ממה קורה באפליקציות השונות כשאני לא עם הפלאפון. זה היה מרענן ומרגיע כמו מדיטציה ארוכה".